Lähes kaikki astiat tiskialtaassa, yhteen kulhoon on jo kasvanut homekerros. Suurin osa vaatteista likaisina lattialla
Okei, taidan olla aika pohjalla. Saisipa kaivettua itsestä voimia siivoamiseen.
Kommentit (23)
Siivoa yksi pieni nurkka ja sitten keitä kaffetta ja istu tuoliin ihailemaan sitä. Ei paineita 😊
Vierailija kirjoitti:
Käytkö kuitenkin töissä?
Opiskelen. Se vie kaiken energian, enkä jaksa kotiin tultuani tehdä enää mitään.
Vähäinenkin kohennus on voitto. Tiskaa nyt edes osa niistä astioista ja kerää edes neljännes vaatteista pyykkikoppaan. Onnittele itseäsi jokaisesta parannuksesta. Mene lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Siivoa yksi pieni nurkka ja sitten keitä kaffetta ja istu tuoliin ihailemaan sitä. Ei paineita 😊
Olet ihana. Yritän! Aloittaminenkin on jo yksi askel.
Kuva tai ei uskota...
👌 no ei, vitsi.
Usko vaan, kyllä se siitä!
Yksi kerrallaan, tavara, paikka, päivä.
👍
Käytä kertakäyttöastioita niin ei tarvi stressata tiskaamista.
Heippa. Mulla sama juttu...
Mä alan nyt tiskaamaan, aloita säkin. Kivempi tiskata samaan aikaan:)
Kuka muu lähtee mukaan..
Olet kyllä nahjus.
Ei ole kyse tiskeistäsi vaan elämän asenteestasi. Et voi muuttaa itseäsi vaan et pysty oma-alotteisesti tekemään juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli jotenkin ihanan lohdullinen viesti! Piristi kovin. (Vaikket sitä mulle sanonutkaan.)
Vierailija kirjoitti:
Et sinä enään tuosta nouse.
Itse olen pääni takia eläkkeellä ja erosin juuri. Samalla minä kuitenkin pidän asuntoni siistinä ja elän kuin ihminen.
Sinä et tee mitään!?
Pistä lempimusiikkiasi soimaan. 🎶 Sen tahdissa saa ainakin pyykkejä koneeseen, tai ehkäpä intoutuu pyöräyttämään tiskiharjaa?
Tiskitorstai menossa:)
tsemppiä sulle ap
Menkääs nyt ankeuttajat muualle. Ei kaikilla ole energiaa koko ajan. Itse kuulun energisiin mutta tuhlaan sitä myös auttamalla muita siivoamaan. Kaaos masentaa monia.
Vierailija kirjoitti:
Käytä kertakäyttöastioita niin ei tarvi stressata tiskaamista.
Ja luonto kiittää.
Mulla välillä pääsee kämppä/tekemiset repsahtamaan, ja silloin saatan listan tehdä, että mitkä pitää tehdä vaikka sinä päivänä. Se on nautinnollista, kun saa pyyhkiä tehdyn työn yli :) Kummasti sitä sitten muutamassa tunnissa ojentaa kämpän edustuskuntoon.
Mulla on likaiset vaatteet kyllä pyykkikorissa, mutta puhtaita lattialla kaapista kaivamisen takia. Myös tiskivuori odottelis. Tiskaan nyt teidän tsemppaamana ainakin puolet astioista! Ja ps.käyn kyllä töissä päivisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä enään tuosta nouse.
Itse olen pääni takia eläkkeellä ja erosin juuri. Samalla minä kuitenkin pidän asuntoni siistinä ja elän kuin ihminen.
Sinä et tee mitään!?
Alapeukuttajat! Eli on ok lopettaa kaikki normaalielämä!?
Tutulta kuulostaa. Just eilen tiskasin jäätävän määrän astioita. Kesti monta tuntia, koska pidin välillä hengähdystaukoja.
Luulin että puhut minun asunnosta.