Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi "suhde" kaipaan apuja!!

Vierailija
19.05.2016 |

Haluaisin mielipiteitä, koska olen niin hukassa.. Tapasin 2kk sitten miehen, olen 20v. Ja tämä mies 23v. Hän on englantilainen.. Ja Olemme nyt tapailleet siis pari kuukautta.. Ja meillä on aina todella ihanaa kun olemme yhdessä.. Muutama juttu vain häiritsee.. Hän ei suostu kertomaan sukunimeään(miksi?) olen kysynyt ainakin kolme kertaa ja hän vain kysyy miksi haluan tietää sen.. Toiseksi sain tietää myöhemmin että hän oli eronnut vain 2viikkoa aiemmin edellisestä tyttöystävästään kun tavattiin. Ja nyt huolettaa että olenko minä vain joku laastari. Kysyin sitten häneltä että mitä minusta haluaa ja sanoi vaan että ei tällä hetkellä mitään vakavaa.. Muttei kuitenkaa halua että tapaillaan muita. Ja nyt puhui minulle jo yhteisestä lomamatkasta.
Tekstaillaan päivittäin, mutta hän lähettää minulle myös aika paljon seksiviestejä.. Onko se ihan normaalia vielä tässä vaiheessa ja kun ei edes seurustella, mietin sitten myös haluaako hän vain seksisuhteen kanssani, mutta toisaalta lomamatkat yms. Ei käy ihan yhteen tämän kanssa ja kysyin sitäkin niin hän vastasi että minun pitäisi tietää että hän ei halua minusta pelkästään seksiä... Olen ihan hämmentynyt.. En ikinä opi ymmärtämään miehiä.. Miten saisin tietää mitä tämä haluaa..? Kokemuksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa vain seksiä. Ei kerro sukunimeään on jo aika selvä merkki.

Vierailija
2/10 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kerro sukunimeään ja lähettelee lähinnä/paljon seksiviestejä.

Miten ois nyt laittaa ne valot päälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi ihmistä, joka pimittää sukunimensä.

Vierailija
4/10 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs on etunimi???

Vierailija
5/10 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin perässä. Lomamatkat vain sanahelinää, jotta lohkeis.

Vierailija
6/10 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä minäkin mietin että vain seksin perässä, mutta hän on kuitenkin esitellyt minut perheelleen.. Ja vienyt minut muutaman kerran ravintolaan syömään. Ja ei nyt siis pelkästään seksiviestejä lähettele 2kk aikana ehkä 5kertaa :/ Harmittaa vain jos tosiaan olisi vain seksin perässä:(

Vierailija
7/10 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jotenkin hurjalta että jaksaisi nähdä kaiken vaivan pelkästään seksin takia.. Myös hänen kaverit tietävät minusta ja jos olen ulkona (baarissa) hän soittelee koko ajan... En tiedä mitä ajatella.

Vierailija
8/10 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua että sinä nussit muita (siis itse selaa toki tinderin joka päivä läpi), eikä halua että sinä tiedät mitään hänen menneisyydestänsä.

Vierailija
9/10 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, se ei kerro sukunimeään?! Älä nyt ole ihan idiootti. Jos ei toinen halua vakavaa, se on siinä.

Vierailija
10/10 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimen pimityksessä on jotain hämärää? Sosiaalinen tausta? Avio? Menneisyys?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi