Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Lidlissä tänään tankoparsa tarjouksessa vai kusetettiinko multa normihinta?

Vierailija
19.05.2016 |

Ihan selvästi oli punainen lappu tarjous-tekstilla ja hinta 1,19E. Otin monta nippua ja kas kas, kotona kuitissa on kuitenkin 2,79E hinta. Osaako joku nyt sanoa, onko se hinta mikä vihreälle tankoparsalle vai otettiinko multa nyt ylihintaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko itse otit väärän tuotteen tai kassaan ei ole päivitetty uutta hintaan, uskoisin enemmänkin että otit väärän parsan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se todellakin on parsa, ei mikään tankoparsa.

Vierailija
4/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joko itse otit väärän tuotteen tai kassaan ei ole päivitetty uutta hintaan, uskoisin enemmänkin että otit väärän parsan :D

No sitähän mä kyselenkin eli tietääkö joku vihreän tankoparsan tarjoushintaa? Tuli niin iso erotus että harmittaa, jos kassan hinta oli virheellinen.

Vierailija
5/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kävin Lidl oli valkoinen tarjouksessa, mutta loppu ;)

Sinkkumies

Vierailija
6/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo niin on, kunhan nyt vain väännän rautalangasta. Eikö kukaan ole käynyt Lidlissä tänään? Olin ihan varma, että hinta oli jotain 1,19 tai 1,29.

Vierailija
7/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan aina tarjoustuotteet ensimmäisenä tai viimeisenä hihnalle, jotta voin kytätä, että koneelle lyödään oikea hinta. Näin olen välttynyt lukemattomilta yllätyksiltä, Wink ;)

Sinkkumies lisää

Vierailija
8/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Siis tänään vai? Tuolla oli valkoisiakin.. Varmaan sitten koski niitä se tarjous mutta olivat kyllä aika kaukana tarjouslapusta ja noista vihreistä. Voi pylly.

Olivat kyllä hyviä, niiiiiin hyviä kun äsken söin. Nam.

Vierailija
9/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät olleet tänään tarjouksessa.

Vierailija
10/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan tarjouslehdessä ole mainintaa, että olisi jokin tarjous menossa tankoparsalle. 

Ehkä tarjoushinta oli muulle tuotteelle, mutta vahingossa tankoparsan kohdalla...?

Vierailija
11/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies: olin yksin liikenteessä ja ostin viikon sapuskat, joten oli pakko olla pakkaamassa enkä ehtinyt kytätä kassan luona. Muuten olenkin tarkkana aina, tarkan markan mimmi kun olen.

Vierailija
12/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vuotta elät? Vai onko vanha kopioitu ketju. No onhan se.

Tän päivän tarjoukset:

http://aijaa.com/04muFa

Sinkkumies auttaa aina.

Vierailija
13/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät olleet tänään tarjouksessa.

Hei, Kiitos paljon tiedosta! No, onneksi nuo ovat ihan parasta herkkua, hinnasta huolimatta. Ostin siis neljä nippua, kun luulin niiden olevan ihan huippuhintaisia. Tällaista on elämä ja välillä sitä kusettaa itse itseään ihan huomaamatta.

Vierailija
14/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Siis tänään vai? Tuolla oli valkoisiakin.. Varmaan sitten koski niitä se tarjous mutta olivat kyllä aika kaukana tarjouslapusta ja noista vihreistä. Voi pylly.

Olivat kyllä hyviä, niiiiiin hyviä kun äsken söin. Nam.

Ei tänään, vaan edellisellä kerralla. Hinta on tosin pyörinyt n. 8e kilo hinnoissa.

Sinkkumies

Vierailija
15/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän päivän tarjoukset:

Sinkkumies auttaa aina.

Elän armon vuotta 2016. En nyt ihan tajunnut, mitä tarkoitat. Tarjoukset kyllä katsoin mutta ystävä kallis, Lidlissä on paljon muitakin tarjouksia kuin ne tarjousläpyskässä ilmoitetut.

Vierailija
16/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies: olin yksin liikenteessä ja ostin viikon sapuskat, joten oli pakko olla pakkaamassa enkä ehtinyt kytätä kassan luona. Muuten olenkin tarkkana aina, tarkan markan mimmi kun olen.

Et ole tarkan markan mimmiä nähnytkään, jos et katso niitä tarjoustuotteita ja hintoja vielä kassalla. 

Viimeksi kun ostin kukkaruukun, niin hinta ei täsmännyt ja kieltäydyin kohteliaasti ostamaan väärään hintaan. Ja juu, unohdin kertoa tännekin, nyt ne hinnat oli korjattu!

Sinkkumies

Vierailija
17/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko pakata, niin laita tarjoukset ensimmäiseksi. Katsot hinnat ja menet pakkaamaan ;)

Jos odottelet korttimaksua ilman kiirettä, niin laita viimeiseksi ja siinä korttikoneen vieressä odotat viimeisiä ja tarkistat hinnat, että ne täsmäävät. Näin. 

Sinkkumies

Vierailija
18/18 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän päivän tarjoukset:

Sinkkumies auttaa aina.

Elän armon vuotta 2016. En nyt ihan tajunnut, mitä tarkoitat. Tarjoukset kyllä katsoin mutta ystävä kallis, Lidlissä on paljon muitakin tarjouksia kuin ne tarjousläpyskässä ilmoitetut.

On, mutta ei pitäisi olla. Ei ainakaan valtakunnallisissa tuotteissa. 

Nykyinen Lidl Korsossa on parempi, kuin edellinen. Täällä on mm. enemmän riistaa ja deluxe tuotteita. Tarkoitan vain tällä, että variaatiota valikoimassa on, varmaankin myynnit erilaisia eri paikkakunnilla.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän