Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi homoparin/sinkkumiehen kanssa, kokemuksia??

Vierailija
19.05.2016 |

En ole koskaan halunnut omia lapsia, mutta pidän kyllä lapsista. On kiva olla viikonloppu-täti kerran parissa kuussa, mutta ajatus lasten kanssa asumisesta on karmiva. En myöskään halua parisuhdetta tai muuttaa isompaan asuntoon kantakaupungin ulkopuolelle (minulla on täydellinen omistusasunto 100m päässä ratikkapysäkistä).

Viime aikoina olen miettinyt, että hyvät geenini menevät hukkaan, jos en lisäänny. Minulla ei myöskään ole ketään, jolle haluaisin jättää maallisen omaisuuteni. Siinä mielessä ajatus perillisestä kiehtoo. Haluaisinkin olla viikonloppu-äiti samaan tapaan kuin lapsuudenystävilläni oli viikonloppu-isiä: vien lapsia mukaviin tapahtumiin ja näen heitä itselleni sopivina aikoina, mutta kasvatusvastuu ja varsinainen vanhemmuus on oman toimintavaltani ulkopuolella.

Muita samalla tavoin ajattelevia naisia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta enkä halua lapsia, mutta jossss joskus mieli muuttu, varmasti tuolla tavoin sitten. En näe itseäni asumassa jossain omakotitalossa lapsia kasvattamassa, hrrrr!

Vierailija
2/5 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää väkisin olla sitten "äiti", jos kerran haluat olla vain vklp-sellainen? Tee lapsi ja anna adoptioon homoparille. Kai ystävien tai sisarusten lapsia voi viedä lintsille ja semmoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille sallitaan viikonloppuisyys, naisen pitäisi olla kokopäivä-äiti.

Eikös Jani Toivolallakin ole joku AP:n kuvailema järjestely (isän näkökulmasta toki), hän on lapsensa lähivanhempi ja äiti on etä-äiti.

Vierailija
4/5 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen juuri samoin aloittajan kanssa. Olen korkeakoulutettu yli 30-vuotias nainen, perusterve, hyvin toimeentuleva jne. Minulla ei ole mielenkiintoa parisuhteeseen, eikä innostusta sitä kautta perustaa ydinperhettä. Tiedän että on olemassa homopareja jotka lapsesta haaveilevat, joten päämäärä ei ole mielestäni itsekäs ollenkaan. Lapsi saisi kaksi isää ja yhden äidin, luonnollisesti olisi parempi lapsen asua siellä missä vanhempia on kaksi, ja olla harvemmin yhden vanhemman luona. Lisäksi työni vuoksi matkustelen niin paljon, että lapsi ei varmasti voisi hyvin luonani koko ajan asuessaan ja hoitopaikasta toiseen riepoteltavana. Adoptioon en haluaisi biologista lastani antaa, haluaisin olla hänelle äiti, minulle sopivalla ja ei niin perinteisellä tavalla.

Vierailija
5/5 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vois olla ehdotus!?