Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin smartballsit,asken avasin paketin ja oikein saikahdin miten ne on noin ISOT!miten saan tuommoiset pimppiini?molemmatko sinne pitas tyontaa,eiko se satu?onko teilla KOKEMUKS

Vierailija
23.02.2006 |

IA?Ja jos noita testaa,ei saa enää palauttaa..pitäskö vaan palauttaa saman tien!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(siis se ihan sattui). En palauttanut kuulia (ei voine edes palauttaa, jos on kokeillut), vaan laitoin jemmaan. Kenties sitten joskus synnytyksen jälkeen niitä voisi käyttää, nyt ei tosiaan tule edes kuuloonkaan. Oon treenaillut lantionpohjanlihaksia sitten ihan ' perinteisesti' niin kuin ennen kuulien hankkimistakin, eli supistelemalla ja jännittämällä lihaksia ilman mitään apuvälineitä.

Vierailija
2/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sinne sisään menee vai kuinka pienimunaisia on teidän miehet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni sen kokoiset!järkyn isot.

Vierailija
4/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ni sen kokoiset!järkyn isot.

Vierailija
5/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan miehen muna isompi toki, mutta sentään se antaa vähän enemmän periksi, eikä töki mua kipeäksi.. Mulla on vielä sellanenkin ongelma, että monesti jännitän lantionpohjanlihaksia tuollaisessa tilanteessa.

t.2

Vierailija
6/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sun miehelläsi (jos sulla sellainen on) on onneton neulamulkku. x)

Vierailija
7/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tai sitten sun miehelläsi (jos sulla sellainen on) on onneton neulamulkku. x)

Vierailija
8/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivat synnytyksen jälkeen. paremmilta tuntuvat instrun Aquaflexit, joissa myös hyvät ohjeet mukana. niissä lisätään painoja vähitellen. mukana kaksi eri kokoa, muistuttavat tamponia.

Vierailija
9/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.2

Vierailija
10/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat n. 3,5 cm halkaisijalta.

Minä ne kyllä sisään saan, mutta ei niistä treenin kannalta hyötyä ole.

Ostinkin sitten 2 cm halkasijaltaan olevat kuulat. Ne ovat myös painavammat. Niiden kanssa olen lihaksistoa treenannut.

Vierailija
11/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin oli ennen synnytyksiä ihan sairaan tiukka alapää enkä koskaan treenaillut sitä erityisesti. Ei tullut edes mieleen..Ja smartballsit on juuri hyvät synnyttäneille. Niillä ja vibralla saa aivan mahtavat orkut;)

Vierailija
12/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullon kans sellaset ja mukavat on.. kävellessä vaan tärisee " siellä" :D

Vierailija
13/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis kyllä lantionpohjanlihasten treenauksella voi saavuttaa myös synnyttämätön paljonkin, meidän seksielämäämme on ainakin parantanut entisestään (orgasmiherkkyyttä lähinnä, molemmilla!). Ja onhan siitä kuulemma hyötyä sitten synnytyksessä, jos jo ennakkoon on treenannut lihakset kuntoon. En ymmärrä, miksi pitäisi odottaa, että paikat ' hajoaa' synnytyksessä, ja vasta sitten alkaa paniikissa treenaamaan?

t.2

Vierailija
14/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli/on tosi hyvät vatsalihakset, liekö johtunut siitä. T: 16

Vierailija
15/15 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se nyt vain on järkevää, ja erityisesti jos se antaa lisämausteen seksiin. Orgasmien saaminen on nykyään erittäin helppoa, ja yhdenaikaiset orgasmit ovat lisääntyneet huimasti, kun pystyn lantionpohjanlihasten jännittämisellä vaikuttamaan sekä omaan että miehen orgasmiin.

Kovalla harjoittelulla olen kerran saanut puristeltua pelkillä lantionpohjanlihaksilla miehelle orgasmin, tehkää perässä, ja sanokaa etteikö kannata synnyttämättömän treenailla :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme