Vierailija

Mitä mahtaa työkseen tehdä?

• ylös 8
  • alas 3

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun oli aluperin mukana Bradin Bachelorissa niin mielestäni häntä tituleerattiin lastensairaalan tapahtumajärjestäjäksi ja siellä sairaalassa oli edesmenneen sulhasensa eli kilpa-ajaja Rickyn nimeä kantava teho-osasto. Tytär, joka ei isäänsä ehtinyt koskaan näkemään, sai nimen Ricky.

• ylös 11
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tämä nyt Suomessa näytettävä kausi on vuodelta 2012, miksei näitä näytetä telkkarista silloin kun ovat ajankohtaisia?!!

• ylös 52
  • alas 3
Vierailija

Unelmien poikamies ja Unelmien poikamiestyttö on lempisarjojani!! Harmittaa, kun tulee Suomeen tällaisella viiveellä.
Emily on ehkä kautta aikojen tylsin Bachelorette. En osaa sanoa miksi, ehkä koska se on äiti ja se lapsi vilisee sen puheissa aina. Jokatapauksessa tällä kertaa kurkkasin juonipaljastuksen siitä, kuka voittaa, jo nyt. Muiden kausien aikana olen pidättäytynyt kurkkimasta juonipaljastuksia. Tämän kauden poikamiestyttö on jotenkin liian laitettu, liian tietoinen .. ja ilmeisen epävakaa.

Ihanaa muuten että lempipoikamiestyttöni Ashley todellakin löysi rakkauden ja on edelleen naimisissa JP:n kanssa ja perheenlisäystä tulossa taas :) :)

• ylös 27
  • alas 6
Vierailija

Komee mies Emilyllä tätä nykyä ja ihana pieni poika. Taisi oikea onni löytyä sittenkin.

• ylös 23
  • alas 3
Vierailija

Onko Emilyllä hammaskuoret omien hampaiden päällä, koska näyttää siltä etteivät ne oikein mahdu sen suuhun :D

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Miksi Suomessa ei näytetä sitä Bachelor Pad-sarjaa jossa kaikkien kausien "ylijäämät" pistetään samaan taloon???

• ylös 30
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt Suomessa näytettävä kausi on vuodelta 2012, miksei näitä näytetä telkkarista silloin kun ovat ajankohtaisia?!!
Ei ole tarpeeksi katsojia, joten miksi maksaa täysiä hintoja oikeuksia, kun muutaman vuoden päästä ovat paljon halvemmat.

Vierailija

Ihanan romanttista.. Oon jo kattonu kenet Emily lopulta valitsee ja kiinnostava nähdä miksi mun oma suosikki jääkin kakkoseksi..

• ylös 19
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Silloin kun oli aluperin mukana Bradin Bachelorissa niin mielestäni häntä tituleerattiin lastensairaalan tapahtumajärjestäjäksi ja siellä sairaalassa oli edesmenneen sulhasensa eli kilpa-ajaja Rickyn nimeä kantava teho-osasto. Tytär, joka ei isäänsä ehtinyt koskaan näkemään, sai nimen Ricky.

Tämä työpaikka on ilmeisesti sen edesmenneen miehen vanhempien Emilylle "ostama", rahoittivat hänen ja tyttären elämää paljonkin ennen kuin meni naimisiin nykyisen miehensä kanssa.

• ylös 10
  • alas 0
Näinon

Minu kiinnostaa, miks ne erosi. Jef oli niin ihana. Se nykyinen mies muistuttaa sitä yhtä ehdokasta, joka halusi edustusvaimoa.

Vierailija

En ymmärrä noita miehiä. Itse olen mies, mutta jokin tossa Emilyssä tökki pahemman kerran.
Aivan järkyttävän laskelmoiva ja teennäinen. Itse tunnistin tuosta sen naistyypin jonka kiertäisin kaukaa.
Voin kuvitella kaikki ne täydellistä elämää hehkuttavat some- päivitykset ja sen pettymyksen määrän jos kaikki ei mene kuten Rouva halusi.
Lapsi ei olisi ollut ongelma vaan tuo pakkomielteinen täydellisyyden tavoittelu.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.