Poikaystävä puhuu "salakieltä" kavereidensa kanssa ja tunnen oloni ulkopuoliseksi
Hän käyttää siis kavereidensa kanssa ihmeellisiä sanaväännöksiä joista en tajua mitään. Jos kysyn häneltä että mitä tuo tarkoittaa niin hän sanoo ettei ala minulle rautalangasta vääntämään, ne on jätkien inside-juttuja.
Esim. baarissa he ovat usein puhuneet jostain bambeista ja kysyin poikaystävän kaverilta että mitä se bambi tarkoittaa ja se on kuulemma seksikäs tyttö/nainen. Poikaystäväkin on usein puhunut esim. "Olipas bambi tänään siellä takapöydässä" enkä ollut tajunnut että kehuu muita tyttöjä seksikkääksi.
Lauseet ovat siis oikeasti ihan kiinaa. Esim. "Joba vois kanee sinne uksiin, haha niin ja muistatteko sen kakskytkolmosen" ja saan aina tyhmänä ihmetellä että mitä nyt taas.
Jos yritän hänen kavereiltaan paremmin kysyä että mitä jokin tarkoittaa niin poikaystävä tulee väliin ja sanoo ettei minulle tarvitse mitään selittää. Olemme 18-vuotiaita.
Kuulostan varmaan typerältä mutta tämä asia haittaa ihan arkielämää.
Kommentit (22)
Mulla oli vastaavanlainen poikaystävä saman ikäisenä. Puhu ihme slangia joista ymmärsin vaan puolet ja naureskeli kavereiden kanssa mulle kun en ymmärtänyt. Joskus joku kaveri selitti mitä tarkoitti mikäkin ja aloin pikkuhiljaa (liian hitaasti) ymmärtää että mua pidettiin ihan pilkkana siinä porukassa. Vähintään se poikaystävä, kaverit tais pääosin sääliä vaan. :( tästä jäi kyllä todella paha mieli pitkäksi aikaa, sairastuin masennukseen ja anoreksiaan myös. Toki asiaan vaikutti muutkin tapahtumat, mutta niinkuin päätellä voi, olin sinisilmäinen ja tyhmä tyttö joka ei osannut/ymmärtänyt puolustaa itseään ja itsekunnioitus katosi täysin. Tästä on nyt kohta 10v..
Aloittaja, jospa vaan lemppaat tuon kundin, se ei ymmärrä vielä että toisia ihmisiä tulisi kohdella kunnioittavasti. Et sä tosta suhteesta mitään saa, sua vaan pilkataan.
Her name is Bambi? Mikä sarja? :)