Kysely miehille
Tämä " kysely" ei oikeastaan liity seksiin yhtään millään tavalla mutta en tiennyt minne muuallekaan olisin tään voinu laittaa eli täällä tää nyt on.
Eli, miehet: kun käytte vessassa " isommalla hädällä" niin pyyhittekö takapuolenne istualtaan vai nousetteko seisomaan..?! On mietityttänyt jo pitemmän aikaa. Ja otatteko housut kokonaan pois jalasta vai onko ne myttynä nilkoissa?
Sitten vielä sellainen kysymys, että onko miten ylesitä että miehet pyyhkii pyllynsä kostutetulla paperilla? xD
Kiitos jo etukäteen. :)
Kommentit (8)
Ihmeellinen kysymys tosiaan??Mä pyyhin samallalailla kuin edellinen kolli,enkä tiä onko paljon muita tapoja olemassakaan!Voisin vastaavasti kysyä naisilta miten te pyyhitte ison hädän jälkeen.Ensin peppu ja sit pimppi(jos pissa tullu) vai toisin päin??
eli istun pöntöllä housun nilkoissa (ja usein jopa sen minuutin luen lehteä mitä kakin) . asiani hoideltuani pyyhin paperilla takaa (kunnes paperiin ei mitään jää) alhaalta ylöspäin eli pimpistä poispäin ja sen jälkeen pyyhin pimpin taas pepusta poispäin. Tämän jälkeen housut ylös ja käsipesulle. (menkkojen aikaan kuuluu kuvioon enemmän välissä käsienpesua ja kuukuppeilua jne, mutta se kait ei liittynyt asiaan).
Minä kun teen sen ihan aina, kun olen p...lla kotona tai jossain missä nyt vaan on käsisuihku saatavilla. Mulla kun alkaa takapuoli jopa päivän mittaan kutista (tai ainakin tuntua inhottavalta!), jos en kakan jälkeen ole sitä huuhtonut. Vaikka pyyhin kyllä ihan kunnolla.
Sit ihmettelen, kun ukko ei tee sitä. Välillä valittaa, et tuli oikein ripulit, mut silloinkaan ei pese!! Kun sanoin asiasta, niin väitti, et on akkojen hommia! Mä olen kyllä elänyt joskus miehen kanssa,joka pesi takapuolensa joka p...n jälkeen! Mut ei sit ehkä ole kovin yleistä?
perseeni pesen aina, ainakn kotona, paskomisen jälkeen!
M36
on jo vähän neuroottista, en voi p***an jälkeen vetää housuja jalkaan jos en pese. Ällöttää. Mielellään kyllä joka vessareissulla pesen. Samoin mies, on vissiin tarttunut. Ollaan hygieenistä porukkaa : )
Täten arslokin huoltoon riittää fööni, jolla voi kuivata arsekarvat märkien pierujen päätteeksi.
Ei oo lambi tässä talossa vieraillut.
Housut on mulla ainaki myttynä nilkoissa ja nojaan vähän eteenpäin ja pyyhin perseeni istualtaan. Mua kyllä ihmetyttää, miks sä mietit tommosia? Toi on aika kipeetä! Oletko ehkä Saksalaista syntyperää, vai mikä noissa anusasioissa niin kiinnostaa?
Korkeakoulupoika-85