Minun on tyydyttävä panosuhteeseen
vakipanon kanssa. Takana toistakymmentä vuotta parisuhdetta ja sen jälkeen vuoden aikana seksiä yhden miehen kanssa harvakseltaan. Vapaa mies on, mutta ei halua sitoutua. Ja kohdalleni sitten sattuu mehiä, jotka haluavat vain kaveruutta, ei seksiä. Kaikkea ei voi saada. Onko kohtalotovereita?
Kommentit (17)
Mitä vittua kitiset? Mä en kelpaa edes naisille seksisuhteeseen. Paremmin sulla on asiat.
T. Ikisinkkumieäs
Oot varmaan liian ruma tai tyhmä seurusteluun. Panopuuks käy kuka vaan.
Elämä on sellaista kuin siitä tekee. Mars deittailemaan, jossei muuta meinaa löytyä.
Niin minunkin pitää siihen tyytyä. Seksiä haluan,mutta en kelpuuta ketä tahansa parisuhteeseen.
On sama juttu, juurikin siksi koska olen ruma ja tyhmä nainen. Kukapa mies tällaiseen sitoutuisi, ei kukaan.
Ongelma on siinä, että olen kiintynyt tuohon mieheen. ap
Mä taas tapaan jostain syystä ainoastaan miehiä jotka haluaa vain seksiä. Yleensä ovat varattuja jotka hakee salaista panosuhdetta. Mä taas en halua panosuhdetta kenenkään kanssa vaan parisuhteen.
N39
Minä en kelvannut seurustelukumppaniksi, mies teki jo toisilla treffeillä selväksi että hakee pelkkää panosuhdetta. Kovin tiivistä suhdetta en itsekään haluaisi mutta en nyt pelkkä reikäkään suostu olemaan eli se siitä treffailusta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Niin minunkin pitää siihen tyytyä. Seksiä haluan,mutta en kelpuuta ketä tahansa parisuhteeseen.
Enkä halua seksiäkään keneltä tahansa. Parisuhde avioliiton myötä on jo koettu ja pelkkä seurustelu riittäisi. Tai edes säännöllinen seksi.
En halua parisuhdetta kenen kanssa tahansa, mutta panosuhteen tietyn ihmisen kanssa, jonka tunnen entuudestaan. Harvoin tapaamme, mutta sekin on parempi kuin kokonaan ilman. Enkä varmaan tyhmäkään ole, hyvä koulutus ja työpaikka ja vartalo ja kasvotkin herättää kiinnostusta. Voi olla niinkin, että mulla on tunteita tuohon mieheen ja siksi en edes kiinnostu tapailemaan muita. Vaikka on täysin selvää, ettei meistä tule paria.
Kaikille ei löydy edes panosuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että olen kiintynyt tuohon mieheen. ap
Siltä voi tuntua nyt ja ehkä oletkin mutta usko mua, jos tapaat potentiaalisen parisuhdemiehen et enää edes muista tuota vakihoitoasi. No, samassa veneessä. Parisuhdetta ei löydy mutta vakihoito on. Olen vähän skeptinen voiko mitään hyvää suhdetta löytyäkään, joten keskityn muihin asioihin ja näen hoitoa kun pystymme.
Minusta on vaikea löytää seksisuhdetta. Miehiä kiinnostaa useimmiten vain joko parisuhde tai sitten irtoseksi.
Minä siis käyn treffeillä kun mahdollisuuksia on ja vähän aikaa sitten ehdin tapailla jo 2kk erästä miestä. Hoito jäi aika vähälle huomiolle mutta kun tapailu kuivui kokoon jälleen kerran niin näillä mennään. Mutta luulin itsekin olevani kiintynyt mieheen mutta kun tapailin tätä uutta miestä niin huomasin että kunnon suhde tai edes sen aihio vie voiton mennen tullen.
t 13
Panosuhde kelpais, parisuhde kelpais. Mutta mä en kelpaa.
t. Tinderissä matcheja odotellessa, hiljaista...
Tää panokuviokin menee aika paljon miehen ehdoilla tai ehdotuksilla, on työkiireitä ja vuorotyötä. En toki lennä miehen luo heti, kun kysyy ja ehdotan edelleenkin tapaamisia seksin kanssa. Tietysti haluaisin suhteen, jossa on muutakin kuin seksiä, mutta en taas halua mitään yhteisiä koteja tai jatkuvaa yhdessä oloakaan.
Ja se ongelma on... ?
M