Ärsyttää ihmisten luulot siitä että kaunis ihminen on automaattisesti sosiaalinen
Kaikki kuvittelevat minut nähdessään että haluaisin tutustua heihin ja jutella. En ole sellainen. He päättelevät vain ulkonäöstäni että olisin niin halukas sosiaaliseen kanssakäymiseen.
On kiva rikkoa ihmisten ennakko-odotuksia.
Kommentit (6)
Sama juttu. Näytän muutenkin lähestyttävältä, olen viattoman ja iloisen näköinen vaikka oikeasti menee tosi huonosti ja uskallan mennä ihmisten ilmoille ehkä kerran viikossa...
Vierailija kirjoitti:
:D
Mitä hauskaa löysit tästä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Näytän muutenkin lähestyttävältä, olen viattoman ja iloisen näköinen vaikka oikeasti menee tosi huonosti ja uskallan mennä ihmisten ilmoille ehkä kerran viikossa...
Just näin.
Mullakin on masennusta mutta kasvoilleni en mitään voi - näytän iloiselta koska en voi olla hymyilemättä. Mä saan päänsäryn jos yritän näyttää vakavalta. Testattu. Toisinaan mun on pakko migreenin kustannuksella yrittää olla vakavan näköinen jos en halua ihmisten tulevan juttelemaan mulle. Kuulostaa hölmöltä mutta pitää paikkansa.
Ap
Itsekin koen tuskalliseksi olla kaunis introvertti... haluan olla huomaamaton seinäruusu.
Näinhän se on. Ongelmaksi asia muodostuu siinä vaiheessa kun ei vastaakaan niiden muiden ennakko-odotuksia, ja he sitten suorastaan loukkaantuvat siitä. Sen jälkeen alkaakin armoton kuittailu.