Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ihmisten luulot siitä että kaunis ihminen on automaattisesti sosiaalinen

Vierailija
18.05.2016 |

Kaikki kuvittelevat minut nähdessään että haluaisin tutustua heihin ja jutella. En ole sellainen. He päättelevät vain ulkonäöstäni että olisin niin halukas sosiaaliseen kanssakäymiseen.

On kiva rikkoa ihmisten ennakko-odotuksia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Ongelmaksi asia muodostuu siinä vaiheessa kun ei vastaakaan niiden muiden ennakko-odotuksia, ja he sitten suorastaan loukkaantuvat siitä. Sen jälkeen alkaakin armoton kuittailu.

Vierailija
2/6 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Näytän muutenkin lähestyttävältä, olen viattoman ja iloisen näköinen vaikka oikeasti menee tosi huonosti ja uskallan mennä ihmisten ilmoille ehkä kerran viikossa...

Vierailija
4/6 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Mitä hauskaa löysit tästä?

Ap

Vierailija
5/6 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Näytän muutenkin lähestyttävältä, olen viattoman ja iloisen näköinen vaikka oikeasti menee tosi huonosti ja uskallan mennä ihmisten ilmoille ehkä kerran viikossa...

Just näin.

Mullakin on masennusta mutta kasvoilleni en mitään voi - näytän iloiselta koska en voi olla hymyilemättä. Mä saan päänsäryn jos yritän näyttää vakavalta. Testattu. Toisinaan mun on pakko migreenin kustannuksella yrittää olla vakavan näköinen jos en halua ihmisten tulevan juttelemaan mulle. Kuulostaa hölmöltä mutta pitää paikkansa.

Ap

Vierailija
6/6 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin koen tuskalliseksi olla kaunis introvertti... haluan olla huomaamaton seinäruusu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi