Vierailija

Ei mitään infoa ole tullut?

• ylös 6
  • alas 8

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Te ette taida aktiivisesti seurata blogia? :D tänään on tullut blogipäivitys teemaväreistä ja muista yksityiskohdista ja save the date -korteistakin löytyy kuvaa instasta. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millainenkohan se the häämekko on ja the vihkisormus?

Häämekko ilmeisesti vartalonmyötäinen pitsinen ja sormuksesta tulee valkokultainen Kohinoorin rivisormus. Nämä olen päätellyt aiemmista insta- ja blogipäivityksistä. Valmiita ei ole näyttänyt missään julkisesti. :)

• ylös 10
  • alas 4
Vierailija

Mitäköhän projektia on tulossa häiden ja häämatkan jälkeen? Uusi vauva? Mökin rakentaminen? Xenialla on koko ajan joku proggis päällä: normaali arki ei taida kuulua neidin elämään. Hengästyttävää :)

• ylös 10
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän projektia on tulossa häiden ja häämatkan jälkeen? Uusi vauva? Mökin rakentaminen? Xenialla on koko ajan joku proggis päällä: normaali arki ei taida kuulua neidin elämään. Hengästyttävää :)

Vauvahaaveista on tuntunut aika avoimesti kertovan. Kesämökistä ja uuden talon rakentamisesta on myös puhunut aiemmin. Gradu ja valmistuminen taitavat tulla viimeistään syksyllä. Onhan siinä, hommaa. :)

Toisaalta kiva, että tekevät nyt nuorempana noita, josko vanhempana sitten keskittyvät enemmän matkusteluun ym. :)

• ylös 15
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Musta taas on ihanaa kuinka toiset jaksaa. :) Itse makailen paljon sohvalla, mutta ei se ole minulta pois jos joku saa jotain aikaiseksi.

• ylös 17
  • alas 8
Vierailija

Mitä draamaa? Ei siellä mitään draamaa ole. Häiden jälkeen alkaa tottakai toisen lapsen yrittäminen. Katsotaan suodaanko se heille. Ai että mä ínhoan kun kaikki bloggaajat on alkaneet käyttää tuota ilmaisua.

Ja sitten se kesämökki.

Vierailija

Minua kiinnostaa eniten se, että tarjotaanko siellä kanakuutioita, lohikuutioita, fetakuutioita, sipulikuutioita ja paprikakuutioita. Erikseen vai sekaisin?

Vierailija

Ne menee instagramin mukaan naimisiin mun synttäripäivänä :D

13.8.

Pitäiskö mun järjestää teille kaikille The Synttärit, vaikken tasavuosia täytäkään?

Vierailija

Mitenköhän xenttu reagoisi jos hänen kaikki materia katoaisi hänen elämästä. Minua vain ällöttää tuo yltäkylläisyyden loputon esittely. Veikkaan että hänestä tulisi aika onneton ihminen jos joutuisi kokemaan köyhyyttä. Joo, olisihan de helppoa tuollainen elämä, ei muuta kun hankkimaan aina se mitä tarvii ja paljon enemmänkin. The elämä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt on instassa kuva valmiista sormuksesta. :)

Ja nyt vielä videokuvalla höystettynä kera kimalluksen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.