Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Epäreilu" seksi

Vierailija
18.05.2016 |

Välillä harmittaa, että poikaystävä ei tunnu tajuavan, miten paljon nautin suuseksistä ja sormettamisesta, vaikka en olekaan koskaan saanut orgasmia hänen kanssaan. Tämä on myös luultavasti se syy, mies ei jaksa (vai halua?) tyydyttää mua tarpeeksi kauan. Eilen ja tänään harrastettiin seksiä yhteensä neljä kertaa ja otin mieheltä suihin monta kertaa, panoa ennen ja sen aikana. Minä jäin taas ilman suuseksiä. :( Mies ei muutenkaan koskaan nuole ekan yhdynnän jälkeen, tulee jotenkin likanen olo...

Välillä myös ärsyttää, kun miehellä on tapana tulla kerran, jotta sen jälkeen pystyy panemaan pidempään laukueamatta ja tokalla kierroksella erektio ei oo niin kova ku ekalla kerralla. :-/ Toki se on hyvä asia, että seksi kanssani on niin kiihottavaa, että ei pysty pidättämään, mutta silti se harmittaa välillä, kuulostan varmaan ihan hirveeltä. :-D

Pitäisi ottaa asia puheeksi, mutta tuntuu pahalta, en halua, että poikaystävän itseluottamus murenee. Näen, että se on hänelle kova paikka, ettei ole saanut minua tulemaan. Siksi ihmetyttääkin, MIKSI hän ei tajua panostaa enemmän klitorikseen.

Vinkkejä asian esille ottamiseen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumb that pig

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska poikaystäväsi ei tajua, että klitoris on minipenis. Eli se on sama, kuin hänen pitäisi laueta pelkästään kiveksiä hyväilemällä.

Vierailija
4/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi kertoa toiveistasi? Minun mieheni tykkää nuolemisesta, ihan sama tulenko viidessä minuutissa vai meneekö puoli tuntia, hän jaksaa ja haluaa, ihana mies.

Vierailija
5/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan narsisti tai pleyer

mutta ihan vakavasti: pyydätkö sitä tekemään niitä asioita vai odotatko että lukee ajatuksia?

Vierailija
6/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan että kirjoittelet tänne niin pitäiskö sun sanoo sun poitsulle että mitä haluat?

Vierailija
7/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa erittäin vahvasti siltä, että miehesi ei tiedä seksuaalisista toiveistasi, sillä et ole niistä kertonut.

Vierailija
8/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

klitoris??

Vierailija
9/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun se hiplaa sun klitorista niin sano välillä että : aah just noin..... tai : älä lopeta viä yms

Tollasilla mä opetin mun mieheni ihan parhaaks sormettajaks. Ja se viä tykkäs kun annoin ohjeita. Villiinty lisää kun huomas kuinka paljon mä nautin.

Joten suu auki!

Vierailija
10/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun se hiplaa sun klitorista niin sano välillä että : aah just noin..... tai : älä lopeta viä yms

Tollasilla mä opetin mun mieheni ihan parhaaks sormettajaks. Ja se viä tykkäs kun annoin ohjeita. Villiinty lisää kun huomas kuinka paljon mä nautin.

Joten suu auki!

TÄMÄ!

Ei me miehet pystytä lukeen ajatuksia ja muutenkin ymmärretään tosi huonosti epämääräisiä vihjailuja :/

Vierailija
11/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten suu auki!

TÄMÄ!

Ei me miehet pystytä lukeen ajatuksia ja muutenkin ymmärretään tosi huonosti epämääräisiä vihjailuja :/

Mistä mies voisi tietää, että ap tykkää siitä hiplailusta jos ap ei kerran saa suutaan auki? En minä ainakaan halua olla parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei pysty sanomaan mitään suoraan vaan antaa epämääräisiä vihjeitä. 

Vierailija
12/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä tiedostan, että osittain ongelma on siinä, että en sano asioita tarpeeksi suoraan. Mutta on tästä puhuttu, vähän aikaa mies itse kysyi, onko mulla jotain, mitä toivon hänen tekevän. Vastasin, että hänen sormensa sisälläni tuntuu taivaallisilta, tänkin hän sai käännettyä niin, että penis ei sit vissiin tunnu. :-/

Suuseksin aikana sanon usein, miten hyvältä se tuntuu. Olen myös kertonut, että pelkällä panemisella en laukea, että tarvitsen klitoriksen koskettelua. Välillä tuntuu, että mies kokee sen uhkana/pettymyksenä, että pelkkä penis ei riitä mulle, on ollut jopa mustasukkasen olonen mun vibraattorista... Välillä kyllä koskettelee mun klitorista kun pannaan, mutta ei tarpeeksi. Eniten mua harmittaa ehkä se vastavuorosuuden puute, otan mielelläni suihin, mutta haluisin myös ite suuseksiä.

AP

Vierailija
13/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joten suu auki!

Tää on paras keino kertoa!

Ohjailla siinä seksin, joskus voi vähän korostaa sitä voihkintaa.

Älä tee niinku mun muija että sanot että harmittaa kun tulee liian äkkiä ja sitten aina ku nalli palaa heti niin näytetä nyrpeetä naamaa ja pettyneeltä. Se syö itsetuntoa ja kalvaa vielä välillä 6 vuoden jälkeenkin vaikka oon kyllä kehittynyt ja oon nykyään hyvä panemaan ja pystyn pitkittää helposti. Seksiin voi käyttää paljon aikaa ja mielikuvitusta.

Vierailija
14/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tajua näitä aloituksia koskaan. Miten ihmiset voi harrastaa seksiä jos ei uskalla intiimiasioista puhua?

Jos et tohdi suoraan sanoa niin ohjaat sen pojun kätösen klitorikselle tai ehdotat kesken seksin että saanko kulta istua sun naamalle tms.

Jos taas tuleekin sellainen olo että haluatkin puhua niin ei kannata lähteä "mikset koskaan tee näin" -haukkumislinjalle, vaan esität toiveen muodossa "voisitko kulta joskus hiplata mun klitorista minuuttitolkulla niin että pilluni valuu ja sykähtelee kiimasta, ku mun tekis sellaista mieli" samalla kun istut sylissä, suutelet kaulaa ja hiplaat sen etumusta. Luulisi innostuvan ajatuksesta.

Vierailija
15/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sä voit itsekkin seksin aikana hieroo klitorista. Mulla kesti kauan ennenkun kehtasin itse tehä sitä samalla ku pannaan, mutta ne orkut. Harmi kun en aiemmin tehny niin. Suosittelen kokeilemaan!

Vierailija
16/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko minkä ikäisiä? Tai ei se mulle kuulu mutta mieleen vaan tuli että miehesi on jotenkin epävarma itsestään kun sanoo etteikö hänen penis riitä...Siis kyllähän asia niin menee että jos yhdynnässä ei saa naista tulemaan niin se korvataan muulla tavoin! Aikuinen mies ymmärtää tämän eikä hänen itsetuntonsa siitä kärsi. Meidän naisten anatomia on sellainen kun se syntyessään on saatu eikä sitä voi muuttaa, myöskään miehen välineet ei muutu. Jos nää vaan ei kohtaa siten että orkut naiselle yhdynnässä tulee niin sit keksitään jotain muuta! Suhteen pitää olla vakaa ja rakastava että toiveista ja teoista uskalletaan puhua. Silloin päästään siihen että tehdään asioita siten että molemmat saavat riittävän tyydytyksen. En voi käsittää miksi kukaan nainen tyytyisi suhteeseen jossa mies ei tuota orgasmeja! Siis voi herttileijjaa sentään. Enkä kyllä ymmärrä miestä joka ei naiselleen orkkuja halua...luulis että miehelle se on taivas kun saa naisen voihkimaan!

Vierailija
17/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sä voit itsekkin seksin aikana hieroo klitorista. Mulla kesti kauan ennenkun kehtasin itse tehä sitä samalla ku pannaan, mutta ne orkut. Harmi kun en aiemmin tehny niin. Suosittelen kokeilemaan!

Joo, tätä oon nyt välillä tehny, jotenki vaan niin vaikee keskittyä puuhaan, kun haluisin vaan nauttia siitä panosta, sekin tuntuu niin hyvältä.

Ja tosiaan, mä olen aika äänekäs seksin aikana, että ei pitäis olla epäselvää, mistä nautin. :-D Me ollaan molemmat 28-vuotiaita, kohta oltu vuos yhdessä. Mulla on jotenki sellanen mielikuva, et mies ei oo hirmu kokenut, ehkä ei siis vaan tajua, miten tärkeä se klitoris on. Ja hänen epävarmuutensa tulee välillä esiin, pari kertaa on huolissaan kysynyt, onko hänen peniksensä tarpeeks iso mulle tms. Jotenkin sellanen olo, että hän kuvittelee peniksessä olevan jotakin vikaa, koska en saa orgasmia.

No, seuraavalla kerralla sanon suoraan, että haluan suuseksiä, se tekee mut oikeesti ihan villiksi. :-P Kunpa hän jaksais nuolla pidempään, ongelma on varmaan siinäkin, että ennen panoa on itekki niin kiihottunu, ettei malta, mut sit vois sen ekan orkun jälkeen jatkaa hommaa...

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi