Vierailija

Iso muna ja osaa käyttää sitä. Meillä 3 lasta ja seksi edelleen priimaa. Pitäisikö kehua?

• ylös 8
  • alas 3

Kommentit (13)

Vierailija

No ei tietenkään kannata kertoa! Parempi olisi jos pystyisit vielä lisäämään nalkutusta..

• ylös 13
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Riippuu tietääkö mies panomenneisyydestäsi. Tuosta saa heti kuvan, että olet pannut vähintään muutamia kymmeniä ja sinulla on hyvässä muistissa, miltä jokainen mies tuntui, koska pystyt antamaan nykyiselle parhaat pisteet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riippuu tietääkö mies panomenneisyydestäsi. Tuosta saa heti kuvan, että olet pannut vähintään muutamia kymmeniä ja sinulla on hyvässä muistissa, miltä jokainen mies tuntui, koska pystyt antamaan nykyiselle parhaat pisteet.

Aika lähellä totuutta. Kyllä hän tietää, että on ollut sutinaa muidenkin kanssa ennen häntä 😄 Siksi olisikin aika isk kehu kertoa, että hän on ollut paras.
Ap

Vierailija

No meillä ei ole ollut tapana kehua. Orgasmi on kehuni. Ja mies on joskus sanonut, että tuntui tosi hyvältä.

Eilinen seksi oli vaan niin mahtavaa, että tekisi mieli kehua. Mutta se voisi olla outoa..
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei :D Minä kehuin ja oli viimeinen seksikerta se. Kyseessä siis seksisuhde.

Häh miksi.

AP onko tuolla nyt niin väliä. Kehu jos siltä tuntuu.

Vierailija

Mua on kehuttu parhaaksi ja tiedän että naisella on ollut muita. Usein tuo nukahtaa seksin jälkeen. Joitain kertoja pitänyt seinistä tukea kun on kävellyt vessaan hommien jälkeen. Huippaa niin paljon. Joo hivelee egoa.

Vierailija

Kyllä mä oon sanonu että parasta saa kumppanilta.... ja on upeeta yms. Ja paranee vaan vuosi vuodelta. Sitä en tiedä uskooko koska 10v en oo harrastanu seksiä kun oman kumppanin kanssa. Mutta sekin on samaa mieltä mun kans.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.