Älvsbytalo, mitä mieltä?
Kommentit (14)
Muuttaa voi jo n. kuukaudessa. Kaikki kaapit yms. asennetaan jo tehtaalla. tosi helppo siis. Jakaa varmasti mielipiteitä, vai?
ja kyllä suoraan sanoen vähän mietityttää nopeus, jolla taloa tuohon kasataan..
Samaten mietityttää putket, jotka ovat rakenteissa sisällä..Ts. pitää hajottaa seiniä, että pysyy esim. vesivuodon korjaamaan:( Lisäksi käyttävät kupariputkia, joita eivät muut talotehtaat käytä enää nykyään.
Mukavan näköinen talo on noin ulkoapäin kyllä, mutta, mutta.
Samanhintaisen saatte muutenkin mutta aikaa vie muut enemmän.
... eikä niin välitä laadusta eikä muustakaan vaan haluaa pelkän asunnon perheelleen niin Älvärihän on ihan hyvä ratkaisu.
Meille ei tosin riittäisi, koska mulla ja miehellä on niin paljon ideoita siitä, millaisen talon haluamme ja haluamme sinne paljon erikoisratkaisuja. Älväriinhän saa juuri ja juuri jonkun seinän siirrettyä (sekin pitää tehdä ns. itse tai siis pyytää pystyttäjiä tekemään). lisäksi mua mietityttää se, että kylppäreihin ei saa laattoja ja ne laitetaan suoraan lastulevyjen päälle. Itse haluaisin kyllä jotain muuta kuin lastulevyä kylppäriin.
Onhan muitakin vaihtoehtoja avaimet-käteen-vaihtoehdossa esim. Oravaistalo (hienommat talot!) sekä Simonselement.
jossa kylppäritilat on tehty LASTULEVYSTÄ!!!
Älvärit on kertakäyttötaloja, jotain vikaa kun tulee, niin pommi vaan ja uutta tilalle.
Samaa mieltä, kertakäyttötavaraa ovat nuo talot. Tuskinpa niistä myöskään mitään hyvää hintaa saa jos/kun haluaa sen talon joskus myydä pois. Älväri on aina Älväri.. Tietysti on aina ihmisiä joille tuollaisilla asioilla ei ole mitään merkitystä. Kunhan on vain katto pään päällä.
siihen listahintaan, jos haluaa vähän jotain ekstraa, kuten laattaa, takkaa, laminaattia jne...
Me katsottiin tuulikkia, kattoerkkereillä, kuisteilla, tapeteilla, parketeilla jne. ja hinta pomsahti niin, että muurameen vaihdettiin unelmat!
Salossa ei Älvärit kuulemma mene lopputarkastuksessa läpi, kun ei vastaa joitain määräyksiä.
Vähän reilu vuosi on takana Älvärissä eikä valittamista ole.
Kun on asunut 150v vanhassa rivitalossa Englannissa missä
etanoita tuli sisään joka yö ja kylpyhuoneessa oli käsittelemätön puulattia ym kaikkea muuta hauskaa ei tuu mieleen mitään valitettavaa.
ja suht tyytyväisiä ollaan. Ainoa mikä ottaa päähän on se, kun viimeistelyvirheitä on siellä sun täällä, eivätkä vieläkään ole saaneet aikaiseksi tulla takuuhuoltoa tekemään. Talo tuli muuten kyllä nopeasti ja ajallaan eikä paljoa maksanut. Pohjaratkaisu on meidän pereheelle tosi hyvä ja lämpöäkin talo pitää hyvin.
Halpa ja ihan ok jos ei halua muutoksia vaan ottaa sellaisena kun toimittavat.