Vierailija

Eli maanantai aamuna painoin 90,9kg.
Dieettini minkä nyt aloitin on sellainen todella kasvispainotteinen, ja melko vähäenerginen. Mun on saatava dieetti vaikuttamaan nopeasti sitten maltan hidastaa vasta tahtia.

Eilen, eli toisena aamuna mun paino näytti 86,9kg!
ja tänä, kolmantena aamuna 85,8kg.

Pikkasenko oli kroppa pöhottyneenä :D Mutta oikein innostava aloitus! Tästä on kiva jatkaa.

• ylös 10
  • alas 2

Kommentit (12)

Vierailija

Ap lisää, että pituuteni on 179cm, ja painotavoitteeni on 74-78kg. 

7 viikkoa aikaa saavuttaa tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vau, ois huippua, kun laihtuis noin helposti ja nopeasti. Joo tiedän, että nestettä. Mullakin on se, että alussa pitää nopeasti laihtua, että saa sen kimmokkeen. Nutrilett-valmisteilla sain itse viimeksi laihdutuksen hyvin alkuun, mutta nyt mun maha ei kestä  ollenkaan niitä. En ole keksinyt muuta tilalle.

Vierailija

Oli se mitä tahansa lähteneet kilot, niin olo tuntuu todella pieneltä mahasta, kuin mitä se oli vasta sunnuntaina :D ja kyllä sen huomaa jo farkkuhameestakin. Mulla kun ekana tuntuu/näkyy mahassa painonnousu. Ap

Vierailija

Hieno aloitus! Itse aloitin viime perjantaina, ja nyt on tippunut myös 3kg nesteitä :) Itse syön päivässä noin 1200kcal, aika vähähiilihydraattisesti. Tarkoitus olisi nostaa tuota kalorimäärää hieman muutaman viikon jälkeen 1500kcal ja ottaa hiilariannos jollekin aterialle mukaan. Lähtöpaino oli 105kg, pituus 170cm ja tavoitepaino 70-75kg :)

Vierailija

PäteväPirkko kirjoitti:
Vau, ois huippua, kun laihtuis noin helposti ja nopeasti. Joo tiedän, että nestettä. Mullakin on se, että alussa pitää nopeasti laihtua, että saa sen kimmokkeen. Nutrilett-valmisteilla sain itse viimeksi laihdutuksen hyvin alkuun, mutta nyt mun maha ei kestä  ollenkaan niitä. En ole keksinyt muuta tilalle.

Olisko ruoka mitään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
... ja tervetuloa tosi lihavien kerhoon 2-5 vuoden sisällä! Onnea!

Miksi noin katkerana :/ jos sä vaikka oletkin lihonnut takaisin niin älä luovuta vaan uusi yritys ja pysyvä sellainen! Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No vau! Tuo ainakin motivoi jatkamaan ja epäilemättä helpottaa heti oloa!

Näyttää aluksi hyvältä, mutta avainsanat 'melko vähäenerginen' sekä 'dieetti vaikuttamaan nopeasti' eivät välttämättä lupaa hyvää, sillä nämä tekijät ovat aina läsnä ns. jojo laihduttajilla. Nopeasti ja näännyttämällä.

Aluksi mennään vauhdilla alas ja kun kroppa saadaan säästötilaan, vähennetään edelleen syömistä, lisätään liikuntaa.

Lopputuloksena jatkuva huono ja väsynyt olo, jolloin psyyke antaa periksi ja sitten lihotaan oikein kunnolla taas yli lähtötilanteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap kerro mitä syöt. Jos aloittaisin kanssa. 😊

Aamupala: Kahvi maidolla ja näkkäri voideltuna sinapilla.

Lounas: 250g kasviksia + kananmuna paistettuna

Välipala: omena

Iltapala: desi neljän viljan puuroa veteen keitettynä

Kaloreita kertyy noista varmaan 400-500. 

Tiedän, mitä mieltä ollaan noin vähistä kaloreista, ja ei tämä ole kuin tämä alkustartti.

Mut eipä ekana päivänä kyllä enempää tarvinnutkaan. Ihan hyvin pärjäsi!

Lenkkeilin vielä vaunujen kanssa mäkisellä tiellä 7km ja tein rankan kyykkyjumpan illalla. Ap

Vierailija

Hyi. Näkkäri sinapilla laihduttaa kenet tahansa. Meinasin oksentaa pelkästä mielikuvasta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.