Vierailija

Poikaystäväni on melko mustasukkainen. Ollaan oltu yhdessä alle vuosi. Pelottaa vaan, kun kaikki aina sanovat että mustasukkaisuus vaan pahenee. Mies ei ole koskaan esim. haukkunut mua, mutta syyllistää turhista jutuista. Esim. jos saan somessa pyyntöjä vierailta miehiltä, se on mun syy kuvieni takia (mulla ei näy kuin profiilikuvat, jotka ovat ihan normaaleja kasvokuvia). Kaupungilla ei saisi katsella ympärilleen kun joku mies voi luulla että katson heitä, puhelimen näppäilyssä tuntuu aina olevan jotain epäilyttävää... tällaisia "pikkujuttuja"... Oon huomannut et rajoitan tietyllä tapaa omaa käyttäytymistäni, ettei tulis kommentteja. En enää hahmota mikä on normaalia ja mikä ei. Yleensä mies ei raivoa tms, pikemminkin verhoaa kommenttinsa ns. vitseiksi... Ja välillä on rauhallisempia jaksoja, ettei hän saa mustasukkaisuuskohtauksia pitkään aikaan. En kuitenkaan ihan pienestä haluaisi erota, pelottaa vaan et tää pahenee vielä älyttömämpiin mittasuhteisiin. Onko kellään kokemusta että miehen mustasukkaisuus ois lieventynyt alun jälkeen?

• ylös 4
  • alas 1

Kommentit (5)

Vierailija

Patologinen pahenee.
Jos kyse olisi vain suhteen alkuvaiheen epävarmuudesta, se olisi jo kadonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Täällähän on viestiketju juuri sinun tarpeisiisi: Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivoitukset.

Se on karmeaa luettavaa, mutta ehkä syytä kuitenkin käydä läpi, niin näet, mitä kaikkea ihminen voi erehtyä pitämään normaalina, kun asiat etenevät pikkuhiljaa ja tahto rakastaa on kova ja sokaiseva.

Mutta ota asia nyt ensin suoraan puheeksi. Sano, mitkä asiat sinusta ovat ikävää mustasukkaisuutta jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällähän on viestiketju juuri sinun tarpeisiisi: Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivoitukset.

Se on karmeaa luettavaa, mutta ehkä syytä kuitenkin käydä läpi, niin näet, mitä kaikkea ihminen voi erehtyä pitämään normaalina, kun asiat etenevät pikkuhiljaa ja tahto rakastaa on kova ja sokaiseva.

Mutta ota asia nyt ensin suoraan puheeksi. Sano, mitkä asiat sinusta ovat ikävää mustasukkaisuutta jne.

Joo, luinkin tuota ketjua ja oikeastaan siitä sit inspiroiduin tän aloituksen tekemään. Ollaan keskusteltu aiheesta miehen kanssa ja yleensä sen jälkeen onkin ollut vähän rauhallisempaa. Täytyy nyt varmaan käydä taas ihan kunnon keskustelu aiheesta. Sepä se just kun näille jutuille sokaistuu :/ Ap.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.