Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä oon niin kateellinen tuolle house of philia bloggarille

Vierailija
18.05.2016 |

Rahaa tuntuu olevan ja ihana koti. En vain osaisi sisustaa yhtä hyvin. Haaveilen silti samantyylisestä kodista mitä heillä. Nyt vielä ihana pieni vauvakin.....äsh. Miten voikaan olla täydellistä elämä joillain.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään elämä ole täydellistä.

Vierailija
2/5 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen elämän on täydellistä, jos postaa elämästään vain hyvät asiat. Tuskin tuokaan bloggaaja postaa kuvia vauvan pulautuksista tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs kuule tiedät mitä tuolla kiiltokuvatarinan takana tapahtuu. Voi tapahtua vaikka mitä. Ja vanhojen juttujen mukaan on tapahtunutkin, onhan tästä juoruttu aikanaan. Minä olen hieman miettinyt noiden vanhempien lasten etääntymistä blogijutuista viime aikoina, nyt on vaan se nuorin ja vauva eetterissä, siihenkin saattaa olla ihan omat viattomat syynsä.  Ehkä jompikumpi niistä isoista on muuttanut isänsä luo tai jotakin. Huoneita tuntuu  olevan vähemmän kuin tarvetta olis neljälle lapselle . Tälläisiä juttuja ei välttämättä tule ikuistetuksi kuitenkaan julkiseen blogiin. 

Vierailija
4/5 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turhaa tuhlata aikaansa olemalla kateellinen ihmiselle, jota et edes tunne niin hyvin, että ko. henkilö kertoisi sinulle asioista, jotka eivät ole niin hyvin. Mitä jos vaan nauttisit omasta elämästä ja pyrkisit tekemään asioita sen eteen, että elämäsi alkaisi näyttää enemmän siltä mitä realistisesti toivot sen olevan.

Vierailija
5/5 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä on erinomainen esimerkki täydellisten kulissien takana löytyvästä onnettomasta ihmisestä. Asutaan kaupungin hienoimmassa/kalleimmassa talossa, just oltiin luxuslomalla jne, mutta suhde mieheen on ihan paska. Hän kusetti minua seurusteluaikana, mutta kun pappi aamenen sanoi, paljastuikin, että hän on täysi narsisti. Mulla meni tän tajuamiseen muutama vuosi.

En viitsi erota, koska mies on paljon poissa kotoa ja me saadaan lasten kanssa viettää silloin mukavaa elämää keskenämme. Kun mies ilmoittaa työmatkoistaan, sanon mielessäni 'jes!'. Kuulostaa kamalalta kaikki tämä, mutta voin vakuuttaa, että rikkaan miehen kanssa naimisiin menneet naiset eivät ihan niin helposti eroile miehestään. Vaakakupissa kun painaa niin moni asia.