Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veloja puolustaa tiede.

Vierailija
17.05.2016 |

http://www.iflscience.com/editors-blog/have-children-here-s-how-kids-ru…

Anteeksi että tuon aiheen taas esille, jos ei kiinnosta lukea niin älkää lukeko :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tämä on hyvääkin tietoa jaettavaksi, jos joku kuvittelee että lapsi lähentää tai parantaa parisuhdetta.

Vierailija
2/12 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole itsestäänselvää mitä tapahtuu, kun ihmiset lopettaa lisääntymisen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma kirjoitti:

Eiköhän ole itsestäänselvää mitä tapahtuu, kun ihmiset lopettaa lisääntymisen...

Maapallo ja sen muut asukkaat pelastuisivat.

Vierailija
4/12 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttääkö Ap tekemäsi valinnat vai miksi kaipaat argumentteja puolustamaan elämäntapaasi?

Vierailija
5/12 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilyttääkö Ap tekemäsi valinnat vai miksi kaipaat argumentteja puolustamaan elämäntapaasi?

Olen 20 v opiskelija ja koitan pohtia mahdollisimman paljon perhe-elämisestä sekä lapsettomuudesta ennen mahdollista lapsentekoa.

Vierailija
6/12 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 20 v opiskelija ja koitan pohtia mahdollisimman paljon perhe-elämisestä sekä lapsettomuudesta ennen mahdollista lapsentekoa.

Ok. Eli pseudoälykkö ja "olen uniikki lumihiutale, huomatkaa minut" vaihe vielä meneillään.

Vierailija
7/12 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta ihmispopulaatio pysyisi tasaisena niin jokaisen naisen pitäisi synnyttää keskimäärin 2,2 lasta. Eli käytännössä esim. niin että 80% tekisi kaksi ja 20% kolme. Käytännössä kolmelapsisia pitäisi olla vähän enemmän koska kaikki eivät saa/halua muksuja tai saavat/haluavat vain yhden mutta mitään tolkutonta sarjalisääntymistä ei tarvita.

Vierailija
8/12 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tämä on hyvääkin tietoa jaettavaksi, jos joku kuvittelee että lapsi lähentää tai parantaa parisuhdetta.

Aivan liian moni elää tässä harhaluulossa :/

Vierailija
9/12 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/12 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
11/12 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Eli pseudoälykkö ja "olen uniikki lumihiutale, huomatkaa minut" vaihe vielä meneillään.

Jep. Kunnon elämäm korkea-koululainen jättää vain ehkäisyn pois, koska vauvat on söpöjä.

Vierailija
12/12 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että moni oikeasti kuvittelee lapsen hankinnan parantavan parisuhdetta. Kyse on vain paniikkireaktiosta, kun suhde on menossa mönkään. Ihmiset, jotka ovat hyvässä ja rakastavassa suhteessa, eivät ajattele noin, vaan he varautuvat mahdollisiin ongelmiin. Hekin saattavat silti yllättyä tiedosta, että todennäköisesti parisuhde menee paljon huonompaan suuntaan.

No, äidit saavat sentään vähän parisuhdeonnea  takaisin lasten kasvaessa. Isät eivät keskimäärin saa. Tämä kannattaa miesten ottaa huomioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme