Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako alkaa vittumaiseksi ämmäksi?

Vierailija
17.05.2016 |

Niin, olen vain tässä miettinyt, että miksi helvetissä minun pitää kestää kaikki? Jos alkaisin ihan vaan vittumaiseksi ämmäksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin se helpottaa. Sen sijaan kannattaisi tutkiskella, että miksi koet joutuvasi kestämään kaiken.

Vierailija
2/12 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokeillu, ei luonnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Kokemuksella kerron tämän.

Vierailija
4/12 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin muutama vuosi sitten. Kyllästyin muihin ihmisiin ja omaan sinisilmäisyyteen. Tajusin jotenkin ns miten tätä peliä pelataan.

Vierailija
5/12 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä peliä sitten pelataan?

ap

Vierailija
6/12 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää te, joilla on kokemusta.

Minä olen luonnostaan sellainen, että kanssani on helppo tulla toimeen. Aina välillä mulla on ollut vittumainen kausi, ja miehet - etenkin vähän tossukammat - on olleet haltioissaan. Siis lähinnä ne, joista en piittaa yhtään ja siksi käyttäydyn kuinka lystään.

Vierailija
7/12 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Etkö voisi mielummin olla kiltti ja kunnollinen nainen? Tulisit vaikka silittämään minun päätä.

Vierailija
8/12 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeeei. Puolensa pitäminen on ok ja toivottavaa, mutta silkka vittumaisuus ei ole hyväksi kellekään, ei sinulle itsellesikään. Loppujen lopuksi sielu siinä kuihtuu ja elämä jää aika tyhjäksi. (Nyt tosin pitäisi määritellä mitä se "vittumaisuus" on, mutta itse ymmärrän sillä silkkaa negatiivista asennetta kaikkia ja kaikkea kohtaan, siksi kirjoitin noin.)

Vierailija
9/12 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, näkisin vittumaisuuden sellaisena jonkinlaisena itsekkyytenä ehkä. Pitää omat puolensa ja sanoa vastaan jos joku alkaa heittää liian henk. koht "läppää".

ap

Vierailija
10/12 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaa. Itse aloin osittain sellaiseksi, ei pää muuten kestä kaikkia mulkkuja.

Vierailija
11/12 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasaisen vittumainen kannattaa olla. Tai pari kertaa vuodessa näytösluonteisesti pistää rajat. Taitaa taas olla se aika käsillä. Selässä ihme kipua, puukko...

Vierailija
12/12 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no, näkisin vittumaisuuden sellaisena jonkinlaisena itsekkyytenä ehkä. Pitää omat puolensa ja sanoa vastaan jos joku alkaa heittää liian henk. koht "läppää".

ap

Minusta tuo ei ole vittumaisuutta, vaan normaalia puolensa pitämistä. Ei kai tämän taustalla nyt ole se aataminaikuinen asenne, että puolensa pitävä nainen = vittumainen (ja huumorintajuton) ämmä? Joidenkin mielestähän naisen pitää vain niellä kaikki ja mieluummin vielä kikattaa silmät ihastuneesti loistaen mitä ääliömäisimmille jutuille, jotta olisi muiden mielestä mukava, kunnollinen, "oikea" nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan