Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydämen varjoainetutkimus

Vierailija
17.05.2016 |

Minkälaisia kokemuksia sydämen varjoainetutkimuksesta? Valtimoon pistäminen varmaan sattuu mutta onkohan miten kivulias kokemus?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puudutuspiikit sattuivat, muu ei. Minulla tutkimus tehtiin ranteen kautta, en tiedä onko reisivaltimosta eri juttu. Jossain vaiheessa tuntui pientä kipua kyynärtaipeessa, ja tutkimuksen jälkeen kipulääkkeiden vaikutuksen haihtuessa käsivarsi oli lievästi kipeä ranteesta kyynärpäähän. Mutta muuten ei tuntunut yhtään miltään.

Ystävälleni tehtiin samassa yhteydessä pallolaajennus ja siinä oli kuulemma hetken aikaa tuntunut kipua.

Vierailija
2/7 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista! Kuinka paljon puudutuspiikit sattuivat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommentista! Kuinka paljon puudutuspiikit sattuivat?

Kohtalaisesti, mutta lyhyen aikaa. Jos sinulle on joskus laitettu hammaslääkärissä puudutus, niin varmaan saman verran. Pidätin hengitystä kun sattui, ja hoitaja sanoi että älä pidätä hengitystä, hengitä normaalisti. Sitten keskityin siihen hengitykseen ja kohta puudutus alkoikin vaikuttaa.

Toinen sydänosastolla samaan aikaan ollut sanoi, että pahinta tutkimuksessa oli kun pöytä oli niin kapea että hän pelkäsi putoavansa siitä.

Vierailija
4/7 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varjoaine kuumottaa jännästi. Ja itse tunsin oikeassa kainalossa aivan kuin teräsvaijeri menisi siellä ees taas ees.

Vierailija
5/7 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hml:ssä puudutuspiikit ei juurikaan satu. Mutta hirvittää ajatus valtimoon pistosta!!

Vierailija
6/7 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/7 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla hml:ssä puudutuspiikit ei juurikaan satu. Mutta hirvittää ajatus valtimoon pistosta!!

Mikä siinä hirvittää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä