Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon teillä kertyy nestettä just ennen kuukautisia?

Vierailija
17.05.2016 |

Oon seurannu painoa ja lämpöjä puolen vuoden ajan ennen ja jälkeen kuukautisten. Lämpö nousee 38-39 paria päivää ennen ja paino nousee välillä neljäkin kiloa menkkojen alussa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kiloa ja joka paikkaa turvottaa. Onneksi menkat kestää vain 2 vrk ja loppuu, sitten paino laskee yhdessä yössä takaisin ja turvotus häviää. Lämpöjä en ole mitannut pitkään aikaan mutta silloin kyllä hikoilee reilusti enemmän.

Vierailija
2/14 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen kiloa. Turvotus pysyy noin 4-5 päivää menkkojen alettuakin. Sitten ovulaation aikoihin mulle myös tulee 2-3 kg turvotus-painonnousu, joka onneksi kestää vain muutaman päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nousee sellaset pari kiloa ja nykyään jo paljon ennen menkkoja. Tissit varsinkin tulee ihan pahkuraisiks ja jumalattoman kipeiks ja turpoo hirveesti. Lämpökin nousee hieman yli 37. Ei kai sulle ap, nyt noin kauhea kuume sentään aina ennen menkkoja tule??

Vierailija
4/14 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joku luonnonoikku: paino laskee 0,5-1kg päivää ennen.

Vierailija
5/14 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kiloa, tuosta tietää että kohta alkaa ja heti kun alkaa, lähtee myös nesteet liikkelle ja toisena päivänä se on hävinnyt ellei syö itseään palloksi samalla tulevan makean himon vuoksi. 

Vierailija
6/14 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, muistatko juoda tarpeeksi vettä? Kuukautisten aikana (+ ennen ja jälkeen) tarvitsee enemmän vettä. Johtunee nestehukasta. Onko olo heikko silloin?

Vierailija
7/14 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pysyy paino samana tai laskee hieman vaikka olo tuntuu turvonneelta. En ymmärrä

Vierailija
8/14 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla kyllä tule mitään painonnousua tai laskua kuukautisten takia. 2-3kg olisikin kyllä näin pienessä ihmisessä aika kauheaa! :D

Vierailija
9/14 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino nousee n. 1 kg ja maha pömpöttää ihan pallona. 

Vierailija
10/14 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1-2 kiloa, tuosta tietää että kohta alkaa ja heti kun alkaa, lähtee myös nesteet liikkelle ja toisena päivänä se on hävinnyt ellei syö itseään palloksi samalla tulevan makean himon vuoksi. 

Mulla käy just niin, että kaiken nesteturvotuksen lisäksi syön itseni vielä pallommaksi :D

Vierailija
11/14 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilon nousee ja reidet, maha ja tissit turpoaa. Ne pari päivää ennen menkkoja on kyl tosi epämukava olo.

Vierailija
12/14 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2kg koko menkkojen ajaksi ja pari päivää ennen ihan järkyttävä nälkä koko ajan! Voisin syödä vaikka kokonaisen hevosen

Vierailija
13/14 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpö nousee helposti 37.5:een juuri ennen kuukautisia (normaali lämpöni on nykyään noin 37.1, jäi koholle muutama vuosi sitten sairastamani infektion jälkeen), ja vatsaa turvottaa kyllä. Kohta se ilonpito taas alkaakin, huh hei ja tosi kiva.

Vierailija
14/14 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mulla nousee ihan kuume paria päivää ennen. Ja olen joutunu saikkua pari kertaa ottaa sen takia kun on ollu todella huono olo. Vettä kyllä muistan juoda. Olen mä gynelle puhunu tosta lämmön noususta ja nesteen kertymisestä mutta eipä hän ole juurikaan mitään asiaan sanonu muuta kuin että oireet on kaikilla erilaisia. Ja noi kovat lämmöt ja turvotus on ollu noin vuoden verran kiusana. (Oon 28v)

AP