Mies suuttui kun yöllä automatkalla en jaksanut jutella jänelle koko aikaa
Pitkä matka ja väsymys päällä molemmilla, siksi juttelin mieluummin facebookissa kavereiden kanssa. Hän pysähtyi huoltoasemalle ja tiuskaisi että kun kerran kyyti kelpaa niin saan luvan pitää hänelle juttuseuraa että jaksaa ajaa kotiin asti tai hän jää nukkumaan siihen paikkaan. Pakkohan se sitten oli. Lapsellista mielestäni?
Kommentit (14)
On törkeää toisen seurassa tuijottaa ruutua.
Et sentään ottanut liikaa lauantaimakkaraa eväsleivälle?
Viime kesänä yhdellä reissulla paluumatka jäi myöhäiseksi, kun ei päästy lähtemään ajoissa. Matkaa ei ollut kuin pari tuntia, mutta kyllä minä koko ajan juttelin miehelle ja kyselin vaikka mitä tyhmiä, että kuski pysyisi virkeänä. On me joskus otettu nokkaunetkin parkkipaikalla, jos on väsyttänyt liikaa.
Jos toinen on väsynyt niin silloin todellakin pidetään juttuseuraa tai pysähdytään. Olisin heittänyt noin itsekkään ikiteinin pirun iPhonen auton ikkunasta ulos ja peruuttanut pari kertaa päälle.
Ei lapsellista vaan turvallista! Tyhmäkö olet, kun et halua potää kuskia hereillä. Ilmeisesti kiire taivasvaltakuntaan.
Kai ap oli ottanut kuskilta suihin matkalla jo pari kertaa.
Jänelle? Tuli heti mieleen, että sun ois pitäny pitää seuraa hänen lemmikkijänölleen...
:D siis mun mielestä kumpiki on vähä pöljää. On pöljää koko matka olla puhelimella mut on myös pöljää raivota siitä.
Itse, kun olen avokin kans matkustamassa esim. Lappi-Helsinki väliä, jutellaan-ollaan hiljaa ja kuunnellaan musiikkia-jutellaan-pysähdellään-jutellaan-oon puhelimella ja katon esim sarjaa-jutellaan taas JNE. :D
Mun mies kyllä ymmärtää sen, että hän ajaa ja minä teen mitä teen. Välillä silläkin on mukavaa ku ei tarvi mun lätinöitä kokoaika kuunnella ja saa hänkin mietiskellä omia juttuja.
Jos on niin väsyny et tarvii kokoaika toisen puhia vieressä nii sit kantsii vaan pysähtyä kahville, nukkumaan tai vaihtaa kuskia.
Ei helvetti ko ottaa päähän tälläset pilkunnussijat.
Meillä normisti toinen nukkuu puolet matkasta, sitten vaihtuu kuski ja sitten se eka kuski nukkuu loput.
Vierailija kirjoitti:
Meillä normisti toinen nukkuu puolet matkasta, sitten vaihtuu kuski ja sitten se eka kuski nukkuu loput.
Tää on musta reilua, jos matka on jaettu puoliksi, kumpikin tekee mitä haluaa. Jos toinen ajaa, niin silloin toinen pitää seuraa jos kuski niin toivoo. Ja varsinkin jos väsyttää. Mä olen yleensä se joka pitää seuraa.
Mies ei anna minun ajaa autoaan eikä minulla ole omaa. Kortti on kylläkin.
Ap
Oisit nipistelly sitä tiukasti vaikka nännistä 100 metrin välein, että pysyy hereillä ja toisella kädellä selannu sitä facebookkia.
Tarkoitus pyhittää keinot.
Me ollaan muuten huomattu, että mun miehen niskassa on kohta, josta kiinniottamalla ukon silmät menee väkisinkin kiinni ja vaipuu sellaseen ihme nirvaaniseen rauhantilaan.
Meinas tulla vaaratilanne, kun kerran ajettaessa hieroin sitä niskaa ja olin keskittyny just puhelimeeni. Auto alko kulkea jotenkin huolimattomasi, käännyin ja huomasin, että miehen silmät oli oudosti puolitangossa, vaikka muuten hyvinnukkunut ja virkeä.
Siis sinä jaksat roikkua somessa, mutta miehelle ei jaksa pitää seuraa? Ehkä teidän kannattaa erota ihan suosiolla, kun kumpaakaa ei selvästi kiinnosta.