No niin! Exällä jo uusi nainen.
Ei menny erosta kuin reilu kuukausi, niin jo on ukolla uusi nainen. Ja tietysti minua nuorempi, 25v hempukka. Ukko on jo 35v. Mitä tuollainen nuori tyllerö näkee itseään vanhemmassa miehessä? Kuitenkin vaan siksi huoli, kun miehellä on oma asunto ja farmari volvo.
Että mua ketuttaa!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ei menny erosta kuin reilu kuukausi, niin jo on ukolla uusi nainen. Ja tietysti minua nuorempi, 25v hempukka. Ukko on jo 35v. Mitä tuollainen nuori tyllerö näkee itseään vanhemmassa miehessä? Kuitenkin vaan siksi huoli, kun miehellä on oma asunto ja farmari volvo.
Että mua ketuttaa!
Ei voi olla totta! Että olet lunttu Marja-Leena! Hanki oma elämäsi. Asunto ja volvo on hankittu yhdessä ja minulla on hankinnoista enemmän velkaa! Vaikka olen 25 v. en ole ihan pa.
Tämä aloitus on enemmän kuin sattuma voi olla. Katkera ämmä on nimeltään Marja-Leena. Niin ja se ero tuli voimaan kuukausi sitten. Ovat asuneet erossa jo monta vuotta, vaikka avioeroa ei oltukaan haettu ennen kuin minä tulin noin vuosi sitten mukaan kuvioihin. Mies laittoi silloin paperit vetämään.
En olisi 25-vuotiaana kehdannut liikkua farmari-Volvolla ajavan miehen kanssa. Eikä kyllä omistusasunto olisi tehnyt miehestä kiinnostavaa.
Farmari volvolla nyt ei ainakaan naista saa. Joku muu selitys tässä on
Miehet saa naisia helpommin kumppanin.
Tämä aloitus ei ole sattuma, vaan kertoo minusta ja miehestäni. Ero tuli paperilla kuukausi sitten ja mieheni on asunut erillään yli kaksi vuotta. Kuinka ollakaan ostimme juuri asunnon ja farmarivolvon. Minulla on osuudestani enemmän velkaa ja mies on käytännössä velaton omasta osuudestaan.
Tarinan exä on nimeltään Marja-Leena ja on stalkannut meitä siitä saakka, kun sai tietää, että ex-miehensä on löytänyt uuden kumppanin, mistä on noin vuosi. Nyt hän kertoo tämän eronkin vähän sinne päin. Eli virallinen, paperilla oleva ero tuli kuukausi sitten.
Miten stalkkaajasta pääsee eroon. Siis oikeasti rauhaan, ellei tämä itse älyä lopettaa kiinni jäätyään? M-L roikkuu meidän kodin lähellä, vaikka ei asu edes samalla suunnalla. Hän jättää ns. postia meidän laatikkoon jne. jne. Virallisen eron jälkeen (se kuukausi) hän on ruvennut tuomaan postilaatikkoon rakkauskirjeitä kumppanilleni. Niissä on liitteenä vanhoja valokuvia, joissa he halaavat tai sitten vanhoja hääkuvia tai hääjuhlista otettuja kuvia. Olen niin täynnä tuota ilkeää akkaa, niin täynnä!
Naiset ne nykyään pahempia on. Heti kun tulee paha mieli niin johan tarvitaan "lohduttajaa"
Hyvähän se on ettei syrjäydy, eronneilla miehillä kun o se riski.