Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovainen kristitty, voisitko...

Vierailija
17.05.2016 |

...seurustella ei-kristityn kanssa? Olen hiljattain tavannut miehen, joka on muuten todella lupaava tapaus, mutta ei ole kristitty. En oikein tiedä mitä ajatella... Olen kohta 30 v. eikä kristittyäkään miestä ole löytynyt...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta kuitenkin kun näkee uskovaisia pareja niin kaipaan hirveästi sitä samaa meillekin. Mieti haluatko olla loppuelämäsi eri mieltä niin monesta asiasta. Vaikkei me koskaan niistä riidellä niin se tuntuu mun mielestä tosi isolta puutteelta.

Vierailija
2/4 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta kuitenkin kun näkee uskovaisia pareja niin kaipaan hirveästi sitä samaa meillekin. Mieti haluatko olla loppuelämäsi eri mieltä niin monesta asiasta. Vaikkei me koskaan niistä riidellä niin se tuntuu mun mielestä tosi isolta puutteelta.

Totta. Vaikka voisihan sitä uskovaisen miehenkin kanssa olla mielipide-eroja vaikka mistä. Mutta onhan tää aika iso juttu... Ei se hyvän miehen löytäminen vaan ihan simppeli juttu ole... :/ Suomessa tuntuu loppujen lopuks olevan aika vähän uskovaisia miehiä :( ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellaisen kanssa naimisissa. Ei hän ateisti ole, mutta ei myöskään omaa taustaani.

Olen ollut naimisissa uskovan miehen kanssa ja silloin ajattelin, että pystyn luottamaan uskovaan mieheen enemmän sen vuoksi, että hän on vastuussa myös Jumalalle. Avioliitto päättyi siihen, että mies vaihtoi minut lennosta toiseen...

nykyään katson, että tunne-elämän tasapainoisuus on paljon tärkeämpi juttu kuin se, mihin uskoo. Ja luotan tähän mieheen enemmän kuin koskaan eksääni.

Vierailija
4/4 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu.

Miten uskosi vaikuttaa arkeesi?

Miten uskosi vaikuttaa juhlaasi?

Jos uskosi on lähinnä hiljaista luottamusta ja arkesi on samanlaista kuin miehen, yhteiselo on mahdollinen.

Jos käyt sunnuntaisin seurakunnassa, ja jos tahdot juhlissasi muistettavan taivaallisia juhlia, silloin tilanne on vaikeampi. Mieti mitä itse tahdot ja tarvitset, ja kuuntele miehen ajatuksia myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän