Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Munakarvat

Vierailija
17.05.2016 |

Kertokaa naiset mitä mieltä olette munakarvoista. Pitääkö olla luonnollinen pusikko vai siistitty?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki täytyy pitää huolta, puhtaus ja siisteys, mutta itse pidän jos siistitty pusikko.

Vierailija
2/9 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on siistitty, että ei ole liikaa otettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on siistitty, että ei ole liikaa otettu.

Juuri näin :)

Vierailija
4/9 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas puska miehellä on paras.

Itse oon posliini.

Vierailija
5/9 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kysy naisten mielipiteitä tässä asiassa, viihdyn itse parhaiten täysin posliinina, mielestäni se näyttää ja tuntuu parhaalta niin panopuuhissa kuin uimahallin saunassakin. Vaimoni haluaisi, että kasvatan edes vähän karvaa ja olen luvannut tehdä sen sitten kun hän ajaa loputkin pois itseltään.

-M42-

Vierailija
6/9 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kysy naisten mielipiteitä tässä asiassa, viihdyn itse parhaiten täysin posliinina, mielestäni se näyttää ja tuntuu parhaalta niin panopuuhissa kuin uimahallin saunassakin. Vaimoni haluaisi, että kasvatan edes vähän karvaa ja olen luvannut tehdä sen sitten kun hän ajaa loputkin pois itseltään.

-M42-

Onpas kauhukuva tuo kertomasi. Inhoan posliinia itselläni ja miehillä. Tuo tarinasi olisi kauhein mahdollinen tilanne; olet itse posliini, etkä pidä naisen karvoituksesta. Kaikki toki tyylillään, mutta halusin nyt kommentoida :)

Vierailija
7/9 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ehdottomasti munakarvat, posliini on ruma. Siistitty on paras. Jos karvoitus on vahvasti kihara, niin sekin on söpöä, heh.

Vierailija
8/9 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkakarvat ja siistit kainalokarvat plussaa. Karvaviiva / onnenpolku mahassa extraplussaa. Selkäkarvat, nenä- ja korvakarvat miinusta. 

Vierailija
9/9 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-M42-

Vaimoni ajaa itseltäni haluamansa määrän pois. Vastavuoroisesti ajan häneltäM50+.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi