Sinä 0/5 -tyyppi
Haastan sinut kirjoittamaan 5/5 provon. Näytä taitosi!
Kommentit (15)
0/5 tyyppejä on useampia. Itsekin olen kommentoinut sillä tavalla pari kertaa. Joskus aloitus on vaan niin surkea, ettei viitsi kirjoittaa mitään nasevaa vastausta.
Olen tehnyt jo sellaisen. Aloitukseni poiki satoja yläpeukkuja ja kommentointia tuli monen sivun verran.
Onneks mä teen vaan 5/5 provoja. ☆Trollitar☆
Sori, en jaksa. Kirjoitan vain juttuja tosielämästä.
Millainen on 5/5 provo? Sellainen, jota ei älytä provoksi, ja joka herättää paljon keskustelua, ärtymystä ja poikii riitoja? Häpeäkseni tunnustan näitä useammankin jo luoneeni.
T: yksi 0/5
Hyvä provo on sellainen jonka muut tajuaa provoksi mutta tyhmät mammat vastaa siihen kuitenkin sata kertaa ja repii mummokalsarinsa kiihdyksissään.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on 5/5 provo? Sellainen, jota ei älytä provoksi, ja joka herättää paljon keskustelua, ärtymystä ja poikii riitoja? Häpeäkseni tunnustan näitä useammankin jo luoneeni.
T: yksi 0/5
Ehkä hyvä provo on viihdyttävä, tunteita herättävä ja sekä uskottava että epäuskottava.
Musta olisi kiva, jos provoilu aina lopulta päättyisi totuuden paljastamiseen (vähän kuin aprillipilat). En tiedä onko tällaista tapaa, kun en seuraa keskusteluja ikuisesti. Eipä nyt kyllä muistu mieleeni yhtään kertaa, jossa joku olisi paljastanut provonsa (samassa) keskustelussa. Tällainen harmittaa. Ei sitä tarvitse heti paljastaa, vaan ehkä vasta viikkojen päästä tai sitten kun aihe on tavallaan jo läpi käyty.
mua ärsyttää nää ihmiset jota kopioi kaiken ulilaudalta, esim 0/5-asteikon
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta 0/5 ei ole mikään Ylilaudan keksintö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitinkö niin? Ulilla on tuota käytetty vuosia aiemmin ja sitten joku larppaa sitä täällä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitinkö niin? Ulilla on tuota käytetty vuosia aiemmin ja sitten joku larppaa sitä täällä..
Uli ulu. 0/5
Teen sen vielä tänään. Yritän kaikkeni!