Mitäs täällä tykätään Kielletyn rakkauden pettäjäparin viimeisimmästä tempauksesta??
Tyhmyyttä ja uusavuttomuutta vai julkisuuden hakua?
Miten voi olla noin tampioita, etteivät meinaa synnärille päästä? Järkyttävää.
Kommentit (49)
Vielä kun tietäisi mistä ap puhuu...
Ei olla kärryillä niiden tempauksista. Missä niistä infotaan? Olis helpompi olla jotain mieltä, jos tietäis tarkemmin. Seuraatko heitä pusikosta?
Lyhyesti: Jaakko soitti Radio Novaan, kun auto on rikki, eivätkä pääse synnyttämään. Nova tarjos taksimatkan.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti: Jaakko soitti Radio Novaan, kun auto on rikki, eivätkä pääse synnyttämään. Nova tarjos taksimatkan.
ei helv..? :D :D
tää mies haluaa myös näyttelijäksi. tätä kautta pääsee julkisuuteen? pitäiskö nyt jonkun käydä kertomassa että ihan kaikki julkisuus ei kuitenkaan ole hyvää julkisuutta. jotain lahjojakin pitäisi olla vaikka aika hyvin se tossa ohjelmassa veti, blondinkin saanut uskomaan vaikka mitä. ei kuitenkaan tarpeeksi hyvin koska oli eksälleen jäänyt kiinni. hyvä näyttelijä oisi vetänyt loppuun saakka!
Voi jestas :D oikeasti? Ei tullut mieleen itse soittaa sitä taksia ja maksaa sitä itse? Jompikumpi eksistäkin ois varmaan voinut nakata samalla kun tulee hakemaan omia lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas :D oikeasti? Ei tullut mieleen itse soittaa sitä taksia ja maksaa sitä itse? Jompikumpi eksistäkin ois varmaan voinut nakata samalla kun tulee hakemaan omia lapsiaan.
Jotain peliähän tämä selvästi oli. Oisko Nova lähtenyt mukaan, jos olisivat tajunneet, millaisesta parista oikeasti on kyse?
Ja tämä oli naisellekin ok? Huh. Itse kyllä suuttuisin jos mies soittaisi synnyttshetkellä radioon eikä suoraan taksia ...
Nää selvästi sopii keskenään yhteen .:) ja molemmille exille lohdutuksena ettette menettäneet mitään :)
Miksi Ouluun? Onko Oulaskangas kiinni?
Jos riskisynnytys, niin toki kuuluu Kela-taksi tai ambulanssi.
No voi hyvää päivää mitä idiootteja.
Jääkö tämä Jaako muuten ylitöihin vai "ylitöihin" juuri katselin ohjelmaa ja siinä Hanna kyseli että jääkö taas ylitöihin.
Olis he päässeet ambulanssillakin koska vauva oli pienikokoinen ja ilmeisesti riski että syntyy nopeasti. Ja kyllä nyt varmasti joku kaveri, isä tms olisi voinut käydä heittämässä, en mä aianakaan olisi kehdannut radioon ruveta soittelemaan josko maksaisivat taksin. Mutta noh, ei yllätä kun miettii sitä pettämisellä mässäilyäkin telkkarissa. Olisko tänkin puhelun motiivina ollut, että kaikki kuulee varmasti että nyt se pershedelmä syntyy..
Vierailija kirjoitti:
Jääkö tämä Jaako muuten ylitöihin vai "ylitöihin" juuri katselin ohjelmaa ja siinä Hanna kyseli että jääkö taas ylitöihin.
:D
ylitöihin tietysti. tienaamaan vauvalle rahaa. mitäää?
Meille on Suomeen selvästi syntymässä outo ihmisryhmä, joka tunkee ties miten moneen telkkari- ja radio-ohjelmaan saadakseen julkisuutta. Tuntuu enemmän kuin nololta. Tiedotusvälineet olisivat fiksuja, jos laatisivat yhteisen listan noista eetteri- ja linssiluteista, että voisivat karsia liian innokkaat pois kertaheitolla. Yksi kerta riittäisi, maksimissaan kaksi, jos väliä olisi riittävän pitkästi.
Hyvä idea tehdä lapsia perheeseen, jossa ei ole varaa mennä sairaalaan synnyttämään taksilla. Se onkin se ainoa kulu, mitä lapsesta koskaan voi tulla.
Voi hyvänen aika, ja tosiaan te exät, ette menettäneet mitään. Nyt löysi kyllä vakka kantensa.
No ei kai tuo voi olla totta. Joku Novan pilailujuttu. Ei noin tyhmiä voi olla olemassa. Jos on niin mä kyllä menetän uskoni ihmiskuntaan.
Linkki!
Screenshot!
Jotain!