Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuolla yhdellä viidesluokkalaisella pojalla kannabis- aiheinen lätsä päässä? (kuva)

Vierailija
16.05.2016 |

Ostaisitko itse lapsellesi samanlaisen hatun..?

http://www.hs.fi/kotimaa/a1463280877318

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh

Vierailija
2/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Ostaisin, jos haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai :D ei oo nii vakavaa t:7 lk joka ostaa budii torstaina kavrulta koulussa ja pössytellee

Vierailija
4/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole äiskä hoksannut asiaa vaatteita ostaessaan.

Vierailija
5/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni ei hoksaa, kun kannabis ei tule useimpien vanhempien mieleenkään ennen kuin on jo myöhäistä. Jos vaate on myynnissä julkisesti ja lapsi tykkää siitä, vanhempi ostaa sen miettimättä sen enempää. Mutta olisi kiva, jos joku kertoisi tälle vanhemmalle ettei tuo ole ihan korrekti...

Vierailija
6/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outoa jos tuo on ollut jossain lastenvaateosastolla myynnissä... Voihan se olla aikuisten puoleltakin, kokoa ei tässä pysty arvioimaan.

Vierailija
7/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ai haluatko sinä Viljami tosiaan tämän kivan kukkakuvioisen lakin? Olisihan se sinulla söötti, kun nyt on kesä ja kesän kukkasetkin tuloillaan!"

Vierailija
8/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattu lienee tämä?

https://www.google.com/search?q=vaahteranlehti&client=tablet-android-le…

Liian monta sakaraa ollakseen kannabiksen lehti, kannabiksen lehdessä on seitsemän sakaraa.

Vierailija
9/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se minua haittaisi vaikka oma lapseni tuollaista hattua käyttäisikin. Ensinnäkin, hamppua käytetään paljon muuhunkin kuin päihtymiseen, esim. kuituhamppu vaatteiden käytössä ja hampunsiemenöljy ihan vaikka terveysvaikutusten takia. Ei se niin paheksuttava asia mielestäni ole kuin mitä ehkä yhteiskunnan mielestä.

Toisekseen, esimerkiksi lupiinin lehti on tuon kuvion näköinen. Eihän tuo välttämättä edes esitä hamppua? Se on katsojan silmissä mitä siinä näkee.

Jos kuvioita aletaan kieltämään, niin samalla pitäisi varmaan kieltää kaikki yltiövärikkäät psykedeeliset kuviot, sillä nehän voivat merkata happotrippiä tai muuta yhtä sairasta!!! (sarcasm)

Vierailija
10/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hattu lienee tämä?

Liian monta sakaraa ollakseen kannabiksen lehti, kannabiksen lehdessä on seitsemän sakaraa.

Tuossahan lukee mainostekstissäkin, että weed leaves. Siis hampunlehti.

Vierailija
11/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se minua haittaisi vaikka oma lapseni tuollaista hattua käyttäisikin. Ensinnäkin, hamppua käytetään paljon muuhunkin kuin päihtymiseen, esim. kuituhamppu vaatteiden käytössä ja hampunsiemenöljy ihan vaikka terveysvaikutusten takia. Ei se niin paheksuttava asia mielestäni ole kuin mitä ehkä yhteiskunnan mielestä.

Toisekseen, esimerkiksi lupiinin lehti on tuon kuvion näköinen. Eihän tuo välttämättä edes esitä hamppua? Se on katsojan silmissä mitä siinä näkee.

Jos kuvioita aletaan kieltämään, niin samalla pitäisi varmaan kieltää kaikki yltiövärikkäät psykedeeliset kuviot, sillä nehän voivat merkata happotrippiä tai muuta yhtä sairasta!!! (sarcasm)

Joo, kuituhampun lehtihän onkin niin tosi cool, että siitä kannattaa tehdä printti kankaaseen...

Vierailija
12/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kannabis-aiheinen lätsä ja käytän sitä silloin tällöin, ihan hämmentääkseni ihmisiä. :D en todellakaan polta kannabista, vaikka moni sitä on ihan pokalla tullu multa kysymään.

Vierailija
13/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kuituhampun lehtihän onkin niin tosi cool, että siitä kannattaa tehdä printti kankaaseen...

No, en nyt tiedä haetaanko sillä printillä aina sitä "cooleutta", mutta kyllähän  se kuviona minusta hieno on. Yhtälailla kuin vaahteran lehti tai vaikka liljankukka. Miksi sitä ei kannattaisi tehdä kankaaseen? Ja jos juuri sinä olet sitä mieltä että se ei ole cool, niin eihän sinun mielipide ole kaikkien mielipide. Toiset tykkää, toiset ei. Jotkut toki haluaa hampunlehden hattuunsa esittääkseen "coolia" tms, toiset voivat haluta sen vain koska se kuviona on hauskannäköinen.

Vierailija
14/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua mikä ongelma tässä on. Ok. Joku voi nähdä kuvassa hamppukasvin. Mä nään kasvin. En ylipäätään mieti kankaiden kuvioissa lajintunnistusta vaan sitä miltä näyttää. Ruma vai kiva siis.

Pahat silmät näkee pahoja. ...

Vierailija
15/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hattu lienee tämä?

Vaahteranlehti tuo nyt ei ainakaan ole. Sakaroiden määrästä riippumatta tietää mitä tällä kuva-aiheella on haluttu esittää.

Vierailija
16/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vitun yks ja hailee. Tehkää jotain hyödyllistä, siivotkaa vaikka.

Vierailija
17/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo sen kummempi ole kuin teinityttöjen suosima Jack Daniels Whisky -etiketillä varustettu toppi.

Miksi kannabiksen lehti on paha? Eihän se ole edes pelkästään huumausaineeksi tarkoitettu. Sen sijaan Jack Daniels-toppien printti on otettu viskipullon kyljestä.

Vierailija
18/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella ostaa muutkin vaatteita kuin omat vanhemmat. Voisin ostaakin, mutta esim koulussa sitä ei käytetä.

Monilla lapsilla on pääkallo ja monsteriaiheisia vaatteita ihan pienestä pitäen. Mitä niistä pitäisi ajatella?

Vierailija
19/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut teinille ja tiesin mitä kuva esittää.

Vierailija
20/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ostanut teinille ja tiesin mitä kuva esittää.

En videossa olevaa vaan toisenlaisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan