Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tottuisi aamulenkkeilyyn ikinä, jos ei ole aamuvirkku tyyppi?

Vierailija
16.05.2016 |

Kunnon kohottaminen menossa, kun on upeat säät. Talvilenkkeilystä en pidä, liian kylmää ja liian pimeää. Juoksen ja pyöräilen maaliskuun lopusta lokakuulle. Meillä on kolme lasta, joten töiden jälkeen illat on kiireisiä. On ruuanlaittoa, pyykkiä, läksyissä auttamista, harrastuksiin vientiä jne. Juoksin viime kesänä iltaisin klo 21-22, mutta en saa unta juoksun jälkeen pariin tuntiin, joten olin aina aamulla väsynyt. Julkisuudessa tosi monet kehuu juoksevansa aamulenkkiä. Onko se vain kehuskelua? Itse olen herännyt tuntia aiemmin kuin normaalisti 7 aamuna 3 viikon sisällä ja yrittänyt juosta 45 min. On muuten takkuista! Tulee ihan oksettava olo. Puoliunessa juokseminen ärsyttää. Tänäkin aamuna heräsin klo 5.30 ja yritin juosta 45 min., yökin loppumatkalla ja suihkussa tuntui olo kamalalta. Nyt helpottaa vähän, olen töihin lähdössä. Tottuuko aamulenkkeilyyn vai olenko ominaisuuksiltani sopimaton lenkkeilemään aamuisin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö juoksemaan töihin? Itse herään viideltä,syön jotain pientä ja lähden noin 5.50 liikenteeseen,töihin matkaa n.14 km. En tietenkään joka aamu,mutta vaikkapa pari kertaa viikossa. Töissä pitää olla tietty vaatteet ja pyyhkeet ym. Ettei tarvi mitään reppua raahata. Tämä ei luonnollisesti onnistu,jos ei kukaan ole hoitamassa kotona muun perheen aamulähtemisiä.

Vien hyvin usein nuorimmaisen hoitoon päiväkotiin ja ajan sitten autolla töihin 40 km, eli en pysty. Näin teemme, koska miehen työpäivä alkaa yleensä klo 7 ja minulla klo 8. Siksi olen yrittänytkin juosta aamulla ennen miehen lähtöä.

-ap

Vierailija
22/22 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en totu edes aikaisiin aamuherätyksiin. Liikunta aamulla on ihan ok, mutta jos se tapahtuu noin klo 8-9, ei ennen. Se vaan ei kovin usein oo mahdollista.. Tosin kuulun niihin ihmisiin jotka ei tosiaan totu aikaisiin herätyksiin EIKÄ liikuntaan. Olen 30 vuotta liikkunut vaihtelevasti, mutta sitä mahtavaa hyvänolontunnetta josta kaikki puhuu ei oo vieläkään tullut. Helpotusta ehkä, että sainpa liikuttua tms. Ikinä se ei oo ollu nautinnollista. Liikun, koska on pakko. kevyttä kävelyä metsässä teen mielelläni, mutta ei siinä kunto juuri kohene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla