Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako Kotkaan tai Kouvolaan muuttaa

Vierailija
15.05.2016 |

Tekis mieli vaihtaa maisemaa ja duunia löytyis molemmista kaupungeista :-) Muuttaisin Helsingistä ja Kymenlaaksossa houkuttelee halvat asunnot kuitenkin sopivalla etäisyydellä Helsingistä, mulla on suku kuitenkin täällä. Pari kaveria asuu Kouvolassa, etten olisi ihan tyhjän päällä kuitenkaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei jos täältä löytyy duunia. Mun mies muutti Helsingistä Kotkaan, oli ihan umpistadilainen mutta on viihtynyt hyvin. Tykkää ruuhkattomuudesta, halvasta asumisesta, hyvistä harrastusmahdollisuuksista ja palveluiden saatavuudesta. Helsinkiin ajaa reilu tunnissa joten eipä tuo matka tunnu enää oikein missään.

Vierailija
2/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Hyvä paikka Kouvola on.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa kaupungeissa on plussansa, Kotkasta pääsee motaria autolla nopeasti pois kun taas Kouvolasta junalla helposti minne vaan :)) miinuksia ei tarvi edes luetella...

Vierailija
4/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.

Vierailija
5/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa! Rauhallista ja mukavaa☺

Vierailija
6/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niissä nyt molemmissa varma työ on odottamassa? Kannattaa muistaa, että työllisyystilanne ylipäätään siellä on todella huono.

Vierailija
7/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä kyselet? Olen itse asunut Kotkassa vuoden ja muutin pois kun työt loppui. Kaunista seutua. Kouvola on ruma. Hengeltään ihan ok molemmat.

Vierailija
8/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolan eteläpuoliskolla on ainakin vielä ihan hyvä olla, koulut on lakkautuslistalla ja terveyspalvelut niin ja näin, me käytetään yksityistä tarvittaessa, mutta kirjasto, uimahalli ym. peruspalvelut toimii. En nyt välttämättä tänne muuttaisi, mutta toistaiseksi en tahdo poiskaan.

Vierailija
9/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen ankeita paikkoja molemmat ja huonompaan suuntaan menevät. En voi suositella Helsingistä muuttoa noihin kaupunkeihin varsinkin jos on lapsia.

Vierailija
10/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä huomaa hyvin av-palstan tason ja mistä suurinosa on.

Kouvolaa ja Kotkaakin kehutaan...

Vierailija
11/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoisen ankeita paikkoja molemmat ja huonompaan suuntaan menevät. En voi suositella Helsingistä muuttoa noihin kaupunkeihin varsinkin jos on lapsia.

Voin lämpimästi suositella muuttoa pois Helsingistä. Asuin siellä ikävuodet 18-33 kuvitellen, ettei muualla ole elämää. Onneksi uskalsin muuttaa pois. Viimeinen pisara oli, kun Myllypurossa asuin talossa, jossa oli aina juoppoja ja joka ilta hälinää, ei rauhaa ikinä. Sitten oli yhtenä päivänä verilammikko pihassa, kun joku oli hypännyt tuuletuspartsilta alas. Voin niin pahoin, että en halunnut jäädä enää sinne. Paljon mukavampia ihmisiä ja rennompi meno on muualla.

Vierailija
12/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin lämpimästi suositella muuttoa pois Helsingistä. Asuin siellä ikävuodet 18-33 kuvitellen, ettei muualla ole elämää. Onneksi uskalsin muuttaa pois. Viimeinen pisara oli, kun Myllypurossa asuin talossa, jossa oli aina juoppoja ja joka ilta hälinää, ei rauhaa ikinä. Sitten oli yhtenä päivänä verilammikko pihassa, kun joku oli hypännyt tuuletuspartsilta alas. Voin niin pahoin, että en halunnut jäädä enää sinne. Paljon mukavampia ihmisiä ja rennompi meno on muualla.

Niin no, Helsingissä on aika paljon muitakin alueita kuin Myllypuro... Asunut monella alueella ja missään ei ole ollut tuollaista meininkiä.

Vierailija
13/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolaa voin suositella, muutettiin tänne itse Helsingistä pari vuotta sitten ja hyvin ollaan viihdytty! Ihanan rauhallista ja lapsille erityisesti paljon tekemistä (paljon luontoa lähellä, hyviä harrastusmahdollisuuksia ym). Ja huomattavasti halvempaa kuin pääkaupunkiseudulla. 

Vierailija
14/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa kaupungissa asuu Suomen kuona.

Vierailija
15/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä muutin samoista syistä pois Kouvolasta :) Nykyään viihdyn Helsingissä.

Vierailija
16/18 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kvl on ok. Kotkasta en oikein tykännyt... Olen itse paljasjalkainen stadilainen, nykyisin majailen Haminassa. En tykkää oikein tästäkään. 

Vierailija
17/18 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko niin että olemme varmasti jotain mieltä esim kouvolaan tai sitten kotkaan muuton suosittelioita.

itse olen vanha espoolainen, entinen turkkilainen. turkki kotimaa mutta espoo synnyinmaa. nykyaan nasun elimaella ja omistan pizerian ja taalla menee ihan hyvin. hieno paikka asua ja urittaa

Vierailija
18/18 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOTKAA.

Kovis-jimi asu tyylii josqs Kotkas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme