Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsitykseni naisista on muuttunut palstan takia

Vierailija
15.05.2016 |

Olen lukenut nyt tätä palstaa reilu vuoden säännölisesti ja pakko sanoa että käsitykseni naisista on muuttunut täysin. Oikeassa elämässä naiset on yleensä aina olleet minulle mukavia mutta ovat näköjään vain näytelleet. Tämä palsta paljastaa naisen todellisen luonteen kuinka ilkeitä kusipäitä monet naiset onkaan. Hyvä että tiedän nyt kuinka julmia naiset kiitos av vauva palstan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut nyt tätä palstaa reilu vuoden säännölisesti ja pakko sanoa että käsitykseni naisista on muuttunut täysin. Oikeassa elämässä naiset on yleensä aina olleet minulle mukavia mutta ovat näköjään vain näytelleet. Tämä palsta paljastaa naisen todellisen luonteen kuinka ilkeitä kusipäitä monet naiset onkaan. Hyvä että tiedän nyt kuinka julmia naiset kiitos av vauva palstan.

Tapailetko oikean elämän naisia vai palstan naisia, joista osa on miehiä 😈

Vierailija
22/23 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muista että tämä on mt-ongelmaisten palsta, joilla ei ole muuta tekemistä kuin haistella omia ja kissan pieruja ja vihata muita netissä. Todellisuus vääristyy täällä ja pahasti."

- Kyllä sairas -sairaan tuntee, eikö niin..Mutta joo todellisuus saattaa heittää ympyrää, vaikka muuten olisikin ihan "terve."  Joskus ihmettelen, että miten ennen tällaisten palstojen olemassa oloa ihmiset purkivat kaiken sen, mikä heillä kiersi sisällään, mutta ei ollut vastaavaa paikkaa, minne oksentaa se ulos. - Vai oliko heillä oikeasti niin paljon muuta parempaa - tai huonompaa tekemistä, että tällaista tarvetta ei edes syntynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina naurattaa nämä aloitukset miten naiset on sicasecoja, kun luen av-palstaa, terv mahtimiessss

Joo, verrataan yhteen suomen isoimmista ns. miesten palstoista, aiheita ovat

-paskan syöminen ja giffit paskan syömisestä

-pedofilia, miten ihanaa olisi runnoa jonkun lapsen pillu ja perse rikki, suomalaisten lasten nimien ja yhteystietojen jakaminen

- eläinrääkkäys ja eläinrääkkäysvideoiden ja giffien jakaminen

Joopa joo, kyllä miesten palstat on ihan omaa luokkaansa siinä luonteen ylevyydessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi