Mies kuristi saatuaan tietää pettämisestä
Petin miestäni kännissä lähes kuukausi sitten. Olin jatkoilla, ja korkean humalatilan vuoksi se vain pääsi tapahtumaan, vaikkei tuo mikään puolustus olekaan. Asia vaivasi minua tähän iltaan saakka, kunnes kerroin itse miehelleni teostani.
Hän pimahti täysin. Oli ensin hiljaa, kohta paiskasi minut maahan, tuli päälle ja kuristi. Katsoi minua hetken ja lopetti. Olin järkyttynyt, en todellakaan osannut odottaa tuollaista reaktiota, ja olen vieläkin sokissa. Mies sanoi samantien kylmästi "anteeksi" ja lähti ovesta.
Mitä teen? Olemme seurustelleet puoli vuotta, voiko tuo ennakoida tulevaa väkivaltaista käytöstä, jos jatkan tätä suhdetta? Mies tekstasi vähän aikaa sitten uudelleen anteeksipyynnön ja sanoi että ei halua erota. En vastannut mitään. Toisaalta tuntuu, että "ansaitsin" tämän, mutta ei kai tuollaista tekoa voi hyväksyä missään olosuhteissa?
Kommentit (17)
Teit todella väärin, mutta ei oikeuta väkivaltaa. Teidän on varmaankin paras erota.
No tottakai eroat heti etkä edes ajattele muuta .
Erotkaa. Tuo pettäminen tulee varmaan hiertämään teitä myöhemminkin, samoin kuristaminen. Ajattele, jos mies rupeaa kännissä ollessaan muistelemaan pettämistäsi ja jatkaa väkivaltaa. Et voi tietää mihin vielä päädyt. Teidän suhde on niin tuore vielä, että siitä on helppo nyt vielä pyristellä irti. Juttele puhelimessa miehen kanssa ja lopeta suhde.
Paska provo. Ja nähty sataan kertaan palstalla.
Erotkaa. Suhde on noin tuore, ja silti on jo koettu pettäminen sekä väkivalta. Katkeruus, pelko ja epäluottamus seuraavat teitä, jos jatkatte yhdessä.
Kumpainenkin on nyt tehnyt sen verran ikävästi toiselle ja vieläpä noin lyhyen suhteen aikana, että parempi viheltää peli poikki. Siinäpä sitten vähän tilaa henkiselle kasvulle molemmalle.
Sinun tekojasi sen kummemmin nyt moralisoimatta, niin kyllä ihan oikeasti kannattaa lopettaa suhde mieheen joka käy käsiksi. Minuakin mies ensin kuristi, jonka jälkeen ei vuoteen mitään. Sitten tuli paiskomistapaus ja siitä perään lyönti. Eli pitkiäkin taukoja voi olla, mutta koskaan ei tiedä seuraavaa kertaa. Tajusin sitten, että henki voi lähteä yhdestäkin väärään paikkaan tapahtuneesta lyönnistä, joten kimpsut kasaan ja kohti uutta.
Pettäminen ei ole rikos, toisin kuin kuristaminen. Päättele siitä kannattaako jäädä suhteeseen.
Ei sunkaan tekoa voi hyväksyä.
Lähti varmaan ovesta helpottaakseen oloaan jonkun muijan kanssa.
Viesti 6!
Oletuksesi mukaan joku muukin on aijemmin kirjoittanut tuollaisesta joten ei voi olla mahdollista että joku toinenkin saattaisi kokea väkivaltaa!??? Kaikki on vain provoa koska ei ole todellista että olisi useampi kuin yksikaksikolmeKYMMENTÄtuhatta tapausta jossa puoliso käy väkivaltaiseksi! Sä olet täys pelle!
Taas yksi pettäjä ja väkivaltainen mies sinkkumarkkinoille. Dream Team.
Toivottavasti ei satu omalle kohdalle. Ethän tule Tinderiin.
Petä uudelleen ja katso mitä tapahtuu. Sen jälkeen jos olet hengissä niin voit miettiä suhteen jatkoa.
Olen sanonut naiselleni, että jos minua pettää, hänelle ei käy mitenkään. Mutta auta armias jos saan selville kuka se mies oli, se kaveri tietää mokanneensa...
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut naiselleni, että jos minua pettää, hänelle ei käy mitenkään. Mutta auta armias jos saan selville kuka se mies oli, se kaveri tietää mokanneensa...
Öö, vaikka mies ei tietäisi olleensa toinen? Mikä siinä on, että siinä omassa kullannupussa on niin vaikeaa nähdä olevan mitään pahaa, ja kaikki vastuu vieritetään syyttömän, tietämättömän toisen miehen/naisen niskoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, vaikka mies ei tietäisi olleensa toinen? Mikä siinä on, että siinä omassa kullannupussa on niin vaikeaa nähdä olevan mitään pahaa, ja kaikki vastuu vieritetään syyttömän, tietämättömän toisen miehen/naisen niskoille.
"Collateral damage" eli juuri hyvä asia. Lisää vaan pettävän naisen tunnontuskia ja pitää huolen siitä ettei toiste riskeeraa jonkun muun terveyttä. Ja toki bonuksena suora ilmoitus vehdanneen miehen siipalle, jos sellainen löytyy.
No... kyllä teidän parempi erota on. Ette kumpikaan ole enää luottamuksen arvoisia toisillenne.