Mistä hammasväliharjoja halvalla
Apteekki pyytää 2 euroa kappale kun oikea hinta olisi 1 euro / 100 kpl niin mitättömästä tuotteesta
Kommentit (13)
Prismassa jotkut Rainbow'n hammasväliharjat on tyyliin 2€/6kpl.
Tuotteissa on tukkuhinnat ja päälle tulee alv ja apteekin kate. Ei ne niitä hintoja hatusta vedä vaan käytössä on hintakertoimet. Tosi kalliita kylläkin meillä, Tukholmasta olen ostanut samoja hammasväliharjoja noin puolet halvemmalla.
Kitumarketista, Jordanin kaikkia kokoja
Naurettava hinta pätkästä rautalankaa ja muuan jouhi.
Prismasta saa edullisesti kapeita muovisia hammasväliharjoja.
Hammasväliharjan voi huuhdella ja käyttää uudelleen useita kertoja.
Tuhlasin aluksi kyseisiä harjoja pakkauskaupalla, koska heitin harjan yhden käytön jälkeen roskiin.
Ebay tai Aliexpress, interdental brush. Suomalaisia ryöstöhintoja ei kannata tukea.
Tänx. En tiennyt koko tuotteesta. Tosin tuo tulitikkujen vuoleminen putsaamiseen alkaa jo kyllästyttää.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ebay tai Aliexpress, interdental brush. Suomalaisia ryöstöhintoja ei kannata tukea.
Tavallaan totta. Muakin vituttaa, jos ostat kaupasta tuotteita vaikka 50-70 euroa ja pitää kiskoa siitä oikeasti 20 c arvoisesta tuotteesta vielä ylihintaa.
Lisäksi olen etsinyt yhtä tuotetta, jota tarvitsen 1 kpl joka kaupasta ja saa vain 2 -4 kpl pakkauksissa. Helvetin ärsyttävää, kun tarvitsee vain yhden. En minä niitä aio kaappiin ostaa pölyyntymään.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Tuhlasin aluksi kyseisiä harjoja pakkauskaupalla, koska heitin harjan yhden käytön jälkeen roskiin.
Kyllä, kunnolla vaan huuhtelua, kuten harjallekin.
Mulla se vika, että pudotan niitä aina höpelöillä käsilläni, ja se sitten siitä harjasta.
Joutuu ostamaan aina uutta pkt. :)
Ilman en pärjää ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että joku oikeasti on noin... 😕
Prismasta ostanut.
Emn muista hintaa, 6 kpl?
Muutama euro?
Niin, olis kiva jos sais halvemmalla.
Ja alle 40 mm oranssi.