Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: naisissa viehättää hieman yli 20:n painoindeksi...

Vierailija
14.05.2016 |

linkki: http://www.hs.fi/kaupunki/a1463118004928

Löytääkö joku linkin alkuperäiseen tutkimukseen? Ketä tämä koskee? Kaikkia miehiä, suomalaisia miehiä, valkoisia miehiä, eurooppailaisia miehiä, afrikkalaisia miehiä, aasialaisia miehiä,... ?????

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua viehättää miehissä älykkyys.

Elän yksin.

Vierailija
2/15 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hittoa, tottakai normaalipainoinen, mutta muodokas nainen viehättää eniten. Normaalipaino kertoo terveydestä ja muodot (lantio) sukukypsyydestä. Täten bmi 17 on liian lapsenvartaloinen ja bmi 25 on jo hieman epäterveen näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuavviehättää bmi 25+, mieluiten 40/50+.tämä on myös Jumalan tahdon mukainen ihanne.

M21

Vierailija
4/15 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö siis laihduttaa 5 kiloa? bmi tällä hetkellä noin 23. mutta pelottaa että jos laihdun esim. 5 kiloa bmi:n 21 tienoilla, rinnat ja peppu katoavat? viehättävää????

ap

Vierailija
5/15 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa melkein kaikki. Rakastan naisella isoja paksuja reisiä ja persettä ja pömppistä, mutta toisaalta myös kiinteä ja lihaksikas nainen on seksikäs. Sairaalloisen ylipainoinen tai alipainoinen on ainoa turn off.

M24

Vierailija
6/15 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikojen muotoja enemmän omaavat naiset ovat olleet halutuimpia seksikumppaneita. Mitkään sössöt ym palsta-anorektikot ei väittelyistään huolimatta ole niitä halutuimpia naisia yleisesti ottaen. 

Vierailija
7/15 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitäisikö siis laihduttaa 5 kiloa? bmi tällä hetkellä noin 23. mutta pelottaa että jos laihdun esim. 5 kiloa bmi:n 21 tienoilla, rinnat ja peppu katoavat? viehättävää????

ap

Mittaa vyötärönympärys. Kertoo sekä terveydestä että viehättävyydestä. Todennäköisesti tolla painoindeksillä, jos oot kurvikas, sun ei todellakaan tarvitse laihduttaa. Keskivartalolihavuus on se huono, kaikin tavoin.

Vierailija
8/15 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

On sulla ongelmat ja pelon aiheet.

Vierailija
9/15 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kumma kokemus tästä. Laihduin nuorena masennuksen ja elämänhalun (sekä ruokahalun) katoamisen takia todella epäterveen laihaksi. Painoin vain 42 kg ja pituutta on 167 cm. Ikinä en ole niin paljon saanut miehiltä huomiota ja flirttiä kuin tuolloin. Se oli jotenkin kummallitsa, koska esim. äitini sanoo että näytin oikeasti riutuneelta. Kai se sitten miesten mielestä oli jotenkin "hennon eteeristä" tai jotain.

Vierailija
10/15 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua viehättää miehissä älykkyys.

Elän yksin.

Annakko pilluva?

Vierailija
11/15 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin tunsin itseni seksikkääksi ja sain miesten huomiota vielä 40+ikäisenäkin painoindeksissä 22. Muodot kohillaan eli isot rinnat, kapea vyötärö ja peppu omenan mallinen, mutta ei leveä.

No nyt oon lihonut, mutta aion tavoitella tuota painoa vielä. Oli muutenkin hyvä ja kevyt olo ja vaatteita oli ihana ostaa:)

Vierailija
12/15 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kokemus kuin jollain edellisellä, laihduin sairauden vuoksi todella hoikkaan kuntoon ja katseita ja vientiä olisi riittänyt. Nyt, normaalipainoisena, ei tarvitse kyllä miehiä hätyytellä pois. Uskoisin, että myös vartalon mallilla on tekemistä sen kanssa mikä viehättää. Itsellä katoaa vyötärö nopeasti kun paino nousee yli 60 kilon (olen 169cm ja tällä hetkellä 69kg, täysin tasapaksu) rinnat sen sijaan minulla on aina olleet a-kuppia painosta huolimatta, vain ympärys vaihtelee. Kaikki eivät ikävä kyllä liho tisseistä ja pyllystä, itselläni kertyy pääasiassa vatsaan.

Vierailija
13/15 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

linkki: http://www.hs.fi/kaupunki/a1463118004928

Löytääkö joku linkin alkuperäiseen tutkimukseen? Ketä tämä koskee? Kaikkia miehiä, suomalaisia miehiä, valkoisia miehiä, eurooppailaisia miehiä, afrikkalaisia miehiä, aasialaisia miehiä,... ?????

"Hieman yli 20" on väärin, ainakin alla olevan tutkimuksen mukaan.

https://peerj.com/articles/1155/

Uutisjuttu artikkelistä http://phys.org/news/2015-08-evolutionary-key-females-physically.html

17-20 on viehättävin naisissa, ja tämä koskee kaikkia miehiä, oli ne sitten afrikkalaisia, aasialaisia tai eurooppalaisia.

Vierailija
14/15 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei! Tämän palstan mukaan houkuttelevin nainen on 160/80kg muodokas oikea nainen jolla on mistä ottaa kiinni.

Vierailija
15/15 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ei ei! Tämän palstan mukaan houkuttelevin nainen on 160/80kg muodokas oikea nainen jolla on mistä ottaa kiinni.

Joo, lihavien av-mammojen mielestä vain ylipainoinen pömppö- ja vatsamakkarainen nainen voi olla kurvikas. Miehiltä jos kysytään niin kurvikas on heidän mielestään hoikka normaalipainoinen nainen, jolla on muodot vain niissä oikeissa kohdissa eikä vatsamakkaroissa.