Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun miehen vihjaukset seksistä ovat niin hienovaraisia!

Vierailija
14.05.2016 |

Se on niin huomioonottava, hienovarainen, kohtelias ja ties mitä, että multa menee ihan sen vihjailut ohi. En osaa enkä tajua lukea rivien välistä. Siitä seuraa se, että meillä on seksiä vain silloin kun minä ehdotan sitä ja siitä taas seuraa se, että mua rupee ärsyttämään miehen aloitteetomuus.

Olen ehkä vähän sitten rautakanki, kun en sen hipaisuista tajua, että se haluaa panna.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, olen maininut asiasta miehelle, mutta ei oo mikään muuttunu. ap

Vierailija
2/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sanonu sille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on siis roolit päinvastaiset kuin monella muulla pariskunnalla.

Vierailija
4/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks et sit vaan pane toimeksi joka hipaisusta? Taidatte olla aika uusi pari?

Vierailija
5/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi vaikka ehdottaa päiväpanoja bussissa?

Vierailija
6/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa ex-miehen oli, että koski vaan silloin, kun halusi seksiä. Ei muuten. Nyt olen sellaisen miehen kanssa, joka koskettelee muutenkin, eikä se johda mihinkään. Ihana mies nyt!

Vierailija
7/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun sillä hetkellä edes tajua, että se yrittää lämmitellä. Ohitan sen hipaisut ja sen semmoiset niinä hetkinä ihan vaan normaalina ohimennessä tapahtuvina huomionosoituksina. Ja sitten kun en älyä niitä, niin mies tekee sen johtopäätöksen, että mun ei tee mieli eikä sitten yritä sen enempää vähään aikaan. Ja sitten mua alkaa ärsyttämään, kun taas se saan olla minä joka siltä oon kärttämässä seksiä. Ihan idioottien touhua. Sillä on suu, miksei se voi sanoa, että miten ois treffit makkarissa puolen tunnin päästä! Kerkeis vähän asennoitua siihen, että kohta on seksiä. Taidan olla vähän asperger.

ap

Vierailija
8/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kanssa ex-miehen oli, että koski vaan silloin, kun halusi seksiä. Ei muuten. Nyt olen sellaisen miehen kanssa, joka koskettelee muutenkin, eikä se johda mihinkään. Ihana mies nyt!

No siis tää kyllä nyhjää ja lähentelee ihan muutenkin. Eli ollaan kyllä toisissamme kiinni paljon yleensä. Mistäpä sitä sitten erottaisi, että milloin jonkun suukon, halauksen tai silityksen olisi pitänyt johtaa seksiin?? ap

Vierailija
9/9 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa, että hipelöi sua vaikka perseestä silloin kun haluaa pamputella. Jos etenis paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän