Peliriippuvaisia äitejä paikalla?
Olisi kiva keskustella vaikka suljetussa ryhmässä, Valtissa on aika vähän keskustelua. Miten menee? Itselläni nyt kohta kolme viikkoa pelaamatta, tiukkaa tekee mutta aion onnistua :)
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko videopelejä vai rahapelejä?
Itselläni kyseessä rahapelit. Ap
Tuplaattekos yleensä kruunalla vai klaavalla? Mikä on teidän suosikkipeli?
Meillä ei ole peliriippuvaista äitiä, vaan peliriippuvainen isä. Hän oli juuri 2,5 vuotta täysin pelaamatta. Ja nyt... No nyt ehkä kolme viikkoa hänelläkin pelaamattomuutta takana. Veemäinen sairaus, juuri kun ajattelee että se on takana, niin putoaa taas korkealta ja kovaa.
Mutta mä edustan just sitä toista puolta, eli peliriippuvaisten läheisiä, ja mulla on ihan omat näkökulmani ja kriisini. Vetäydyn siis tästä ketjusta takavasemmalle ja toivotan onnea ja mielenlujuutta sinulle ja voimia läheisillesi. Olet tehnyt hienon ja vaikean päätöksen, ap.
4, on varmasti raskasta myös läheiselle. Minulla ei ole kumppania enkä aio tilanteessani hankkiakaan ennen kuin olen varmemmilla vesillä. Miehelläsi oli pitkä jakso pelaamatta, saanko kysyä käsitteleekö hän taustalla olevia asioita ammattilaisen kanssa? Toivon parasta teille molemmille! Ap
Vierailija kirjoitti:
4, on varmasti raskasta myös läheiselle. Minulla ei ole kumppania enkä aio tilanteessani hankkiakaan ennen kuin olen varmemmilla vesillä. Miehelläsi oli pitkä jakso pelaamatta, saanko kysyä käsitteleekö hän taustalla olevia asioita ammattilaisen kanssa? Toivon parasta teille molemmille! Ap
Mies on käynyt ja käy nytkin terapiassa, mutta koskaan ei löytynyt mitään yksiselitteistä "syytä", lapsuuden traumaa, masennusta, muiden elämänalueiden ongelmia, tms. Eikä kaikilla kuulemma löydykään. Addiktio voi olla myös aivokemiaa, tapa.
Tarkoitatko videopelejä vai rahapelejä?