Ja syyt (EI TEKOSYITÄ TAI LAISKUUTTA), joiden vuoksi ette käy röissä?
Tästä tulee varmaan hauskaa luettavaa, koettakaapa listata ihan OIKEITA syitä...
Kommentit (17)
En ehdi. Käyn töissä, joten ei ole aikaa käydä vielä röissäkin.
Olen työkyvytön ja eläkkeellä sen takia.
Neropatti kirjoitti:
Minut lomautettiin.
T. Neropatti
Ei lomautuksia tapahdu ilman syytä. Ole hyvä ja ala selittää miksi sinut lomautettiin! Eikös ryöt maistunut?
Vaikea-asteinen masennus, PTSD, dissosiaatiohäiriö, ahdistuneisuushäiriö, EDNOS.
Minulla on ihan oikeasti se syy että en vain pääse röihin. Kun ei kukaan palkkaa. Kävisin röissä mutta kun ei ole ryöpaikkaa minne mennä. Ei tämä mielestäni ole tekosyy tai laiskuus. Tämä on ihka oikea syy sille miksi en käy röissä.
Koska haluan loisia ap:n verorahoilla kotona ja kun käännän kylkeä, niin mietin että onpas varmaan rankkaa ap:llä siellä röissä.
Kohta tulee perintöä sen verran ettei taida enää huvittaa ainakaan säännöllisesti röissäkäynti
Syöpä eli paras mahdollinen tekosyy/laiskuus.
Miksi sinä olet noin yksinkertainen, että kirjoitat päivästä toiseen väärin?
Perimäkö on syynä (ryynä?) vai jokin ikävä kolaus päähän?
Teen töitä vain osa-aikaisesri, sillä opiskelen samalla täysipäiväisesti. Lisätöitä ei herunut moneen vuoteen, joten päätin hankkia uuden ammatin. Onnekseni sain haluamani opiskelupaikan.
Olen satavarma, että ap pitää tätäkin tekosyynä, etten tee töitä 40 h/vko...
Vierailija kirjoitti:
Neropatti kirjoitti:
Minut lomautettiin.
T. NeropattiEi lomautuksia tapahdu ilman syytä. Ole hyvä ja ala selittää miksi sinut lomautettiin! Eikös ryöt maistunut?
Nokun minulla on vain huonosti käyty peruskoulutus eikä mitään ammattia.
Olin sellainen kioski apulainen. Minulle aina kerrottiin mitä tehdä.
Olin kuulemme liian laiska.
Nyt minut lomautettiin ja jään todennäköisesti työttömäksi. Ja oon 39v.
Jes saan vihdoinkin tehdä mitä haluan!!!
T. Neropatti
Kerro ite mikä vika sussa on, ku et osaa käyttää t-kirjainta. Joku vammahan ton aiheuttaa. Ei tekosyitä sitten, kiitos!
Koska olen laiska ja tykkään olla työttömänä. En myöskään tiedä mitä opiskelisin koska en ole kiinnostunut mistään tai hyvä missään.
Rä roon ryöttömänä, roska rua rei riinnosta räydä röissä, ra ren roo rees raanu raikka roon rakenu. Riinä rulle ryitä. Roivottavasti ryydyttää run riedonjanoa.
En käy töissä koska mun ei tarvitse eikä mulla ole asuinmaassani työlupaa. Mieheni elättää perheemme ja mä hoidan lapset ja kodin. Ihanan 50-lukulaista, mutta sopii meidän perheelle ja on asuinmaassamme ihan yleistä. Mies säästää mulle myös eläkkeen. Ei nostella mitään tukia, eikä sellaisia tässä maassa olekaan.
Mä oon äitiyslomalla, en saa olla röissä ja mulle maksetaan vielä palkkakin tästä.
Pflrlrlröööt!