Oi kyllä, syön kaakaojauhetta PELKILTÄÄN
Koska en muutakaan syötävää keksi ja tekee mieli suklaata...:D
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin syöt kaakaojauhetta.
Itse asiassa kyllä syön...:D Aika jauhoista ja tuhtia tavaraa mutta menettelee...
Siis sitä leivontaan tarkoitettua sokeritonta kaakaojauhetta? Ohoh, itse olen lapioinut suuhun näitä dumle-kaakaojauheita sun muita nesteeseen sekoitettavia mutta tuo on jo next level. :D
Eikö se pölise sillai ärsyttävästi suussa?
Vierailija kirjoitti:
Siis sitä leivontaan tarkoitettua sokeritonta kaakaojauhetta? Ohoh, itse olen lapioinut suuhun näitä dumle-kaakaojauheita sun muita nesteeseen sekoitettavia mutta tuo on jo next level. :D
Ne eivät ole kaakaojauhetta.
Oikeastiko sitä 100 % kaakaota?
Aika tykkiä evästä vedät :)
Tulee varmaan aika nopeasti tarve tyydytettyä 😃
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pyöritellyt noista Dumle-jauheista ja voista sellaista pieniä herkkupalleroita. Joku voisi kaloripommeiksikin niitä kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Minkä nimistä?
Van Houtenin sokeritonta juubs...;) Aika vahvaa mutta ihan hyvää! Suutuntuma on kyllä tosiaan aika "pölisevä"...
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko sitä 100 % kaakaota?
Aika tykkiä evästä vedät :)
Tulee varmaan aika nopeasti tarve tyydytettyä 😃
Joo, sitä... Mm no minulla on aika vahva riippuvuus suklaaseen, mitenköhän siitä pääsisi eroon?:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä nimistä?
Van Houtenin sokeritonta juubs...;) Aika vahvaa mutta ihan hyvää! Suutuntuma on kyllä tosiaan aika "pölisevä"...
Sekoita kermavaahdon joukkoon tai turkin juguun. On jopa hyvääkin, eikä pölise.
Lisää tippa maitoa, saat vanukasta. :)
Tuskin syöt kaakaojauhetta.