Eikö muka voi pestä samassa koneessa???
Peflettejä, käsipyyhkeitä, ja tabletteja? Just laitoin koneen pyörimään ja mies hermostui....
Kommentit (14)
No mikä siinä on hyi? Pesetkö alushpusut erillään muusta pyykistä vai mikä?
Tottakai voi. Ei minulla ainakaan ole varaa eikä tilaa kolmelle pesukoneelle.
Kuten näet ja miehesi ja sinun esimerkistä, mielipiteet jakautuvat tässä. Tapahtui niille bakteereille pesussa mitä tahansa, mielikuva persehiestä ja alapään eritteistä möyhimässä ruokapöydän tablettia vasten on monelle liikaa. Nää on niitä asioita mistä on turha parisuhteessa tapella, teillä on varmasti isompiakin ongelmia joissa voitte sitten kiistellä kumpi on "oikeasssa" ja kumpi "väärässä". Pese tabletit uudestaan erikseen, ja tulevaisuudessa lajittele pyykki eri tavalla. Ellei kyseessä ole sinulle todella tärkeä asia, jossa ehdottomasti on vedettävä rajalinjat ja miehen olisi nyt vain muutettava mielipiteensä persebakteerien sopivuudesta ruokapöytään :P
Elämää pitää pystyä elämään faktojen, eikä mielikuvien kanssa.
No, mitäpä minä olen katsonut oman koneen pyörimistä(edestä täytettävä), niin en todellakaan pesisi peflettejä minkään kanssa yhdessä. Tai siis pesisin pikkuhousujen/kalsarien kanssa.
Miksi te ette pese pyykkiä 60 asteessa ja kunnon ohjelmilla, että kaikesta tulee yhtä puhdasta?
No onko pefletti ollut kerran käytössä vai onko siinä monen saunakerran pershiet? Ja eikös siihen ole puhtaalla hanurilla istahdettu?
Mä pesen pefletit pyyhkeiden kanssa 60-asteisella ohjelmalla, ehkä sinäkin voisit?
Alushousut, sukat, vartalopyyhkeet, pefletit 60° pesu. Muu pyykki 40°
Ei ole vaikeaa
Kuinka likaisia ne pefletit muka on. Ei meillä ainakaan paskaperseellä mennä saunaan ja saunomisen jälkeen pefletti huuhdellaan ja puristetaan kuivaksi ennenkuin laitan pyykkikoriin.
????? jaa mixei voi pestä???. Pesetkö haarukat ja lusikat erikseen astianpesukoneessa myös??!!
Vierailija kirjoitti:
No mikä siinä on hyi? Pesetkö alushpusut erillään muusta pyykistä vai mikä?
Tottakai pesen, tarvitsee tietty olla alushousuja melko paljon tai pestä vajaatäytöllä.
Pesulämpötila 60 astetta.
Kuvittele valtaisaa arsetta, joka laskeutuu majesteettisesti ruokapöytäsi päälle, ap!
:( kuinkas nyt suu pannaan?
No voihan sitä, itse en tosiaankaan pese. Hyi