Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointi hoito-ohjeet?

Vierailija
14.05.2016 |

Tatuoija antoi ohjeet että kelmua pidetään seuraavaan iltaan asti eli melkein joku 30 tuntia. Sen jälkeen ei enää kelmua ollenkaan. Kuulostaa oudolta, mutta toisaalta kuva on todella iso, joten..?

Ja kuumaan suihkuun, pestään varovasti saippualla/sampoolla ja rasvataan hyvin. Mutta eikös pitäisi käyttää haaleaa vettä eikä kuumaa??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudot ohjeet. Minulle ohjeistettu aina (8 tatuointia), että kelmua pidetään kunnes pääsee kotiin, sitten huolellinen huuhtelu haalealla vedellä, EI mitään saippuoita tai shampoita, ilmakuivaus (ei pyyhettä tmv. koska niissä voi olla mikrobeja -> pääsevät avoimeen haavaan) ja sitten rasvaus ja annetaan olla niin paljon "ilmakylvyssä" kuin mahdollista. Ja uudelleen rasvaus aina, kun tuntuu kuivalta.

Kelmun olen yleensä laittanut uudelleen ekaksi yöksi, muuten pitänyt aina kelmutta. Pessyt aina 2-3 kertaa päivässä, lähinnä siis vaan valuttanut vettä päälle ja antanut kuivaa rauhassa.

Esim. viime kesänä otin reiteen n. 10 x 20 cm kuvan, olin aina kotona shortseissa tai pikkareissa ettei mikään kangas hiertänyt tatskaa.

Vierailija
2/2 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Millä lie kotitatuoijalla olet käynyt. Kannattaisi muutaman kerran miettiä missä tatuoinnin laittaa. Jos hinta on lähes ilmainen, unohda koko juttu. Tyhmästä päästä kärsii...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi