"Uuh-aah" ja alaston Barbie :-/
Viisivuotias vääntelee alastonta Barbieta edestakaisin ja hokee "Uuh-aah". Kysyin mistä tämä oli opittu, muttei osannut kertoa. En haluaisi tuon leikin jatkuvan, mutta onko sen kieltäminenkään oikein?
Kommentit (14)
Noin olen itsekin leikkinyt. Tosin on kyllä itsellenikin jäänyt hämärän peittoon että mistä ihmeestä se tuli opittua.
Kyllä me tehtiin sitä lapsena. Kai se oli ihan normaalia ja normaali aikuinen minusta myös tuli.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me tehtiin sitä lapsena. Kai se oli ihan normaalia ja normaali aikuinen minusta myös tuli.
Ei sitä koko maailmalle tarvi kertoa jos teitte sitä lapsena
😇
Käsi pystyyn kuka ei lapsena leikkinyt barbeilla panoleikkejä.
Jotenkin se seksuaalisuus on ihmisillä luonnollista jo lapsena. Kaikkihan leikki pimppi ja pippelileikkejä pienenä.
Mäpä porasin nuken perseeseen reijän ja nain sinne pippeillä, taisin olla jotain kuus.
Ja päiväkodista tms kavereilta tai sisaruksiltahan ne opitaan. Perus tiiätkö mistä vauvat tulee, mun isoveli kerto se tietää kun on jo 8 vuotta
En kyllä muista ihan 5 vuotiaana vielä tuommoisia leikkineeni mutta joskus ala-asteella kyllä... näin vahingossa vanhempien sitä tekevän ja varmaan jossain telkkariohjelmassa.
Onko se lie sitten totta että nykyajan lapset aikuistuu jo paljon aikaisemmin.
En kuitenkaan huolestuisi jos ei tuon rajumpaa ole.
Päiväkodissa tai kerhossa opittua?
Lapsen sopimattomasta koskettelusta tuo tulee. Hän toteuttaa vain niitä kokemuksia ja elää sellaisia asioita leikin kautta uudestaan, joita on itse kokenut.
Minunkin leikeissäni kävi kova kopse kun Kenin ja Barbien paiskaantuivat kiihkeästi toisiaan vasten. Ja tietysti välillä pistin ne suutelemaan, välillä suroastaan hakkasin päitä yhteen.
Onko lapsi viety jo terapiaan, missä saisi käsitellä noita seksuaalisen väkivallan kokemuksiaan? Insestistä on vaikea lapsen puhua perheen kesken, mutta ammattilaisen kanssa esim. toimintaterapian tai sadutuksen avulla asian tulisi paremmin esille, jos vaikka isi on koskenut arasta paikasta.
Mäpä luulin pienenä että lapset syntyy kun mies pissii naisen perseeseen. Nyt olen lääkäri.
Ihan normia laittaa kaksi barbia nussimaan toisiaan.