Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisten ihmisten jatkuva kyseenalaistaminen

Vierailija
13.05.2016 |

Olen niin korviani myöten täynnä sitä, kun nykyään ihmiset kyseenalaistavat kaiken. Ymmärrän sen ajatuksena, ja se on viisastakin, mutta kun se kohdistuu vain toisiin ihmisiin, ei koskaan itseen, jotain on mielestäni pielessä.

Nykyään tuntuu että joudun miltei poikkeuksetta perustelemaan ihan arkisiakin ratkaisuja puolisolleni, äidilleni, työkavereilleni. Olen niin väsynyt perustelemiseen ja selittämiseen että ärsyynnyn nykyään heti kun joku yhtään kyseenalaistaa tekemiäni ratkaisuja. Nämä arkiset ratkaisut tässä esimerkissä esim koska käyn kaupassa, miten siivoan, miten järjestän lapsiperheen päivän logistiikkaratkaisun, you name it. Tuntuu että tilanne on viime vuosina vain pahentunut, etten voi yhtään ratkaisua tehdä ilman että jonkun on tultava pätemään tai vähintään ihmettelemään että miksi noin.

Mikä avuksi? Voinko muuttaa omaa asennettani epäilijöitä kohtaan? Mikä ajatusmalli tässä auttaisi? Olen jo vihastuksissani laittanut muutaman kerran jauhot suuhun ihmisille mutta väsyn tähän kiukutteluunkin jo. Kiitos jo etukäteen vastauksista!!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä