Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikien äidit: Millaista tyttöystävää et pojallesi haluaisi?

Vierailija
12.05.2016 |

Jos sinulla olisi valta päättää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy, koska minä en ole sitä tyttöä kasvattanut. Tietysti tuppisuu panee kyllä miettimään. Eikä siinä minun mielipiteillä ole mitään virkaa, itelleen ne kattelee sen tyttöystävän eikä minulle. Kyllä minä sen kestän,  mitä käyvät kylässä..ja lapsen ammaksi minut kyllä saa..

Vierailija
2/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instahoroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihde- tai mielenterveysongelmaista, rahanahnetta pyrkyriä (poika tulee saamaan ison perinnön). Typerää, omanapaista narsistia. Takertuvaa, huonoitsetuntoista reppanaa.

Vierailija
4/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei mitään päsmäriä vaan hyvät parisuhdetaidot omaavan kompromissikykyisen tytön. Minä kyllä jaksan kuunnella tyttöystäväkandidaattien voimakkaita mielipiteitä kuinka asioiden pitäisi olla, mutta poikaa en toivoisi kenenkään murjovan vaan tykkäävän sellaisena kuin hän on.

Vierailija
5/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeasti osaa ajatella, että voisin vaikuttaa asiaan jotenkin. Jos lapseni hänet valitsee, pyrin tulemaan toimeen oli hän millainen tahansa.

Vierailija
6/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutkaa.

Vierailija
7/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaista.

Vierailija
8/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoivaa, tatuoitua, pilveä polttelevaa, epäsiistiä, pahanhajuista, mielenterveysongelmaista rääväsuuta. Joka olisi kouluttamaton, kapeakatseinen uusnatsi ja rasisti.

Joka joisi raskausaikana alkoholia, kasvattaisi lapsia huutamalla ja ilman syliä. Joka ei pitäisi huolta ruoka-ajoista. Joka väheksyisi puheessaan jatkuvasti perhettään, pilkkaisi ja pettäisi miestään.

Joka pyrkisi eristämään ne lapset kokonaan suvustaan.

Vierailija
9/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirppanokkaa. Sellaista jolle ei mikään kelpaa ja joka valittaa joka asiasta. Liika pinnallisuus ja huonot käytöstavat ovat rasittavia piirteitä ihmisessä. 

Myös gold digger on inhokkilistalla, mutta eipä sitä tiedä tuleeko poika olemaan siipeiltävä :D

Vierailija
10/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkapipoista ja ylistressaavaa, wt:tä, sellaista, jolla on jo lapsia, silikonibimboa,...

Vierailija
11/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sellaisen ihmisen poikani rinnalle kulkemaan, jonka kanssa hänellä olisi hyvä olla .Ei mulla muuta toiveita.

Vierailija
12/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa lukeneena olen alkanut ajatella, että kunhan tyttö ei huijaa poikaa isäksi (ts. valehtele ehkäisystä) niin olen ihan tyytyväinen. Toki koen asiakseni varmistaa, että poika on vaikeasti huijattavissa ja huolehtii ehkäisystä aina itse.

On tietysti selvää, etten mitään huumeidenkäyttäjää, alkoholisoitunutta tai muuten vaan risaisen elämäntavan omaavaa kumppania pojalle toivo.

Vierailija
13/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumaa

Vierailija
14/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumorintajutonta, itsekästä mäkättäjää.

Vierailija
15/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äitiä.

Vierailija
16/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministiä

Vierailija
17/17 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään toivo urheiluhullua ortorektikkoa, joka siivoaa ja siivoaa ja kiristää hermot äärimmilleen. Sellaista, joka tekee mahdollisista tyttäristäkin vartaloaan tarkastelevia anorektikkoja.

Kaikenlaiset äärimmäisyysihmiset ovat uuvuttavia ja pahaksi ympäristölleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme