Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Analysoikaa miehen käytös.

Vierailija
11.05.2016 |

Olemme olleet vuoden samassa työpaikassa. Katselee pitään, hymyilee, jne. Välillä tyly ja hyvä kun moikkaa. Naimisissa ja itse olen sinkku. Mies ei välttämättä tiedä erostani. Meillä on jollain tavalla varautuneet välit. Kaksin juttelee paljon mutta muita kun on paikalla ei puhu mitään.
On katsellut välillä paljonkin mutta en halua näyttää ukkomiehelle vihteää valoa. Muuten kyllä ehdottomasti!
Vaivaannuttavaa tällainen kun ei ole ns normaalit ja rennot välit. Mitä tämä voi olla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kuolettavan rakastunut sinuun! Sä olet sekoittanut hänen pään! Hän unelmoi sinusta päivin öin! Mutta voi... sekasortoiset tunteet on vallanneet hänet, koska hän on jo lupautunut toisaalle.

Senhän sä halusit kuulla :)

Vierailija
2/7 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ketjuja on ollut ainakin 10 muutaman kuukauden sisään.

Kaikissa sama lopputulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varattu. Mitä sitä kuolaat? On niitä vapaitakin. Säälittävää.

Vierailija
4/7 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kiinnostunut, välillä on sydämen vietävänä (silloin kun ei ole tyly), sitten hän taas muistaa oman puolison ja yhteiset asiat tämän kanssa ja yrittää kieltää tunteensa siksi on tyly. Hän ei puhu muiden kuullen sinulle koska pelkää että muut alkavat epäillä että teillä on jotai flirttiä.

Vierailija
5/7 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enteilee sitä että seuraavissa firman juhlissa tuo vaivautuneisuus todennäköisesti purkautuu intohimoisena kohtaamisena.

Vierailija
6/7 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sama tilanne, olemme molemmat varattuja. Välillä mies on todella mukava ja välillä jäätävän tyly. Olen tulkinnut sen niin, että hän on minuun ihastunut, mutta pyrkii kaikin tavoin kuolettamaan tunteensa.

Vierailija
7/7 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on sama tilanne, olemme molemmat varattuja. Välillä mies on todella mukava ja välillä jäätävän tyly. Olen tulkinnut sen niin, että hän on minuun ihastunut, mutta pyrkii kaikin tavoin kuolettamaan tunteensa.

Mies on sekaisin tunteidensa kanssa kun on varattu