Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon teillä tulee kilometrejä ja millaisesta ajosta?

huoh
11.05.2016 |

Autoon vaihdettiin renkaat viikko sitten ja poika lainaillut autoa omiin ajoihinsa. Tullut viikossa 650 kilometriä, suurinpirtein kaikki hupiajoa!! Onko tässä mitään järkeä? Poika itse maksaa ja osallistuu auton kuluihin, mutta autossa alkaa olemaan kilometrejä jo aika paljon.. poika tykkääkin ajamisesta niin, etten kehtaa rajoitaakaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 5000 vuodessa, kyläily- ja mökkireissuja ja joitain kauppareissuja.

Vierailija
2/9 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon autoon on tullut 10.000km vuodessa, lähinnä työmatkansa ja tietty vähän muutakin ajoa. Aikuinen tyttäremme muutti meille "tilapäisesti" takaisin asumaan ja hups, kilometrit tuplaantuivat. Ajaa kyllä meidän toisellakin autolla, mutta vähemmän, siihen tulee yli 30.000km vuodessa. Työmatkaa, työajoa, lasten harrastuksiin kuskaamista ja kapassa ajoa yms. ei me aikuiset pahemmin huvikseen ajella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

650 viikossa ei tarkoita edes kovin paljoa ajoa. Se noin sata kilsaa päivässä. Kertyy hyvin helposti. Autot on tehty ajettaviksi, niiden arvo tippuu nopeasti kaikesta huolimatta.

Vierailija
4/9 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle saattaa tulla päiväs 200km. Ja ihan vain työ/harrastus/kaupassakäynti. Yritän sumplia monet menot samaan kasaan mut esim tänään oli pakko ajaa 25km päähän tankkaamaan. Menen kyl huomen tai pe sinne samaan kaupunkiin mut bensa ois loppu ennen sitä.

Huonoimpana päivänä ajan töihin yht 50km. Sit lapsen harrastus 25km-mun harrastus 20-kotiin 25km lenkki. Tai täytyy päästä johonkin muuhun kuin pieneen kyläkauppaan niin ain napsahtaa 50km. Tai öihin täytyy hakea tarvikkeita ni 50km.

Vierailija
5/9 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoon kaikenkaikkiaan joku 50tkm/v. MP:llä joku 8 siihen vielä päälle.

Vierailija
6/9 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ap se into hiipuu aikanaan.

Vierailija
7/9 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 15 000 km vuodessa. Mummolamatkat 600 km (ehkä viidesti vuodessa) ja 1200 km (1 tai 2 kertaa vuodessa) sisältyvät tuohon. Työmatka-ajoa enimmäkseen muuten. Satunnaisia kauppareissuja tai Ikea-retkiä muutamia. Asumme isohkon kaupungin keskustassa.

Vierailija
8/9 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodessa 4000km. Mun työmatkat ja lasten treenikuskaukset ja muut lyhyet kauppa ym. Matkat. Perheen kakkosauto siis.

Vierailija
9/9 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 kilsaa joka arkipäivä töihin, kolme tuntia meni tänään kehä ykkösellä.