Mitkä keinot käyttöön kun haluan lapsen mutta mies ei?
En ole siis syönyt pillereitä enää 4 kuukauteen ja mies tietää tämän, on alkanut varovaiseksi. Olen varma, että miehestä tulee hyvä ja rakastava isä kunhan tottuu ajatukseen. Olemme kolmekymppisiä, omistusasunto ja vakituiset työpaikat on kummallakin. Ja kun en minäkään enää nuorru niin minusta hyvä hetki on juuri nyt eikä "sitten joskus". Olen suunnitellut että ehkä pikku huppelissa ehkäisy unohtuisi mieheltä... Miten monille tuntuu sattuvan vahinkoja ja mulla sitten on noin huolellinen mies vaikka toivoisin vauvaa :/
Kommentit (32)
Kuulostaa siltä, että mies haluaa lapsen, mutta ei Ap:n kanssa. Luultavasti mies ei ole vielä itsekään tajunnut tätä.
Ei lasta ainakaan tuohon suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kerroit miehelle ettet syö pillereitä? Olisit jättänyt kertomatta.
Ja ei, tässä ei ole mitään epäeettistä. Kyllä miehen velvollisuus on antaa naiselle lapsi jos toinenkin, jos nainen haluaa!
Tietysti kerroin, tuolloin kerroin myös miten kovasti toivon lasta. Näen kaikkialla odottavia äitejä, vaunuja... Hypistelen salaa vauvan vaatteita vaateosastolla. Olen nähnyt unia vauvasta. Ja kuulostaa hullulta, mutta ihan oikeasti välillä tuntuu sisimmässä puristavan ajatus etten saisikaan lasta. Olen odottanut jo monta vuotta ja jätin rehellisesti pillerit pois koska haluan että nyt puhutaan tosissaan eikä enää "sitten joskus"- tasolla. Ap
Niin no, ilmeisesti miehen mielestä sopiva aika ei ole vielä. Jos olette esim. olleet niissä hyvissä töissä ym. vasta vähän aikaa, niin haluaa ensin sopeutua siihen ja katsella. Se on taattua, että jos nyt pamahdat paksuksi, niin mies vastustaa, ei se muuten olisi supervarovainen kumiensa kanssa. Tälläkin palstalla on yh-äitejä ihan tarpeeksi, joukon jatkoksi päädyt jos tuolla tavalla puoliväkisin raskaaksi hankkiudut. Sulla on ihan hyvin vielä 3-4v aikaa odotella tai sit etit miehen joka haluaa lapsia just nyt. Jos toinen epäröi noin paljon niin ero teille tulee kun aloit painostaa ja kiirehtiä.
Teeskentele vieväsi kondomi yhdynnän jälkeen roskiin, käännä se nurin ja työnnä emättimeesi, jolloin saat siemennesteen sisääsi.
SÄ olet typerä lehmä, toivottavasti mies jättää tuollaisen kantturan! :D
Vierailija kirjoitti:
Mies vaihtoon tai jos todella rakastat häntä, niin varmaan kunnioitatkin sen verran, ettette hanki lapsia. YHTEINENHÄN päätöksen pitäisi olla. Järki käteen. Surullista, mutta totta. Kanna vastuusi asiassa, ole niin inhimillinen.
Mieluummin jätän hänet ja hankin lapsen vaikka yksin kuin eläisin loppuikäni ilman lasta, jota olen vuosia halunnut. Mies olisi valehdellut minulle vuosia näin isossa asiassa - en voi rakastaa enkä arvostaa sellaista miestä. Ap
Pane random kiimaista jormaa baarin vessassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vaihtoon tai jos todella rakastat häntä, niin varmaan kunnioitatkin sen verran, ettette hanki lapsia. YHTEINENHÄN päätöksen pitäisi olla. Järki käteen. Surullista, mutta totta. Kanna vastuusi asiassa, ole niin inhimillinen.
Mieluummin jätän hänet ja hankin lapsen vaikka yksin kuin eläisin loppuikäni ilman lasta, jota olen vuosia halunnut. Mies olisi valehdellut minulle vuosia näin isossa asiassa - en voi rakastaa enkä arvostaa sellaista miestä. Ap
No miksi ihmeessä sitten olet vaivihkaa jättänyt ehkäisyn pois ja syytät miestä varovaisuudesta, jos kerran olet valmis kasvattamaan lapsen yksin? Nyt sinä menet ja sanot ihan suoraan sille miehelle, että aiot tehdä lapsen joko ilman miestä tai miehen kanssa, siitä vain pistää valiten. Ja jos mies sanoo, että ilman häntä, sitten vain lusikat jakoon.
Puhut miehen kanssa että se joskus on nyt. Kerrot faktat naisen hedelmällisyydestä, ja adoption kestosta jos ei edes hedelmöityshoidoilla onnistu. Joko mies tajuaa että on aika ruveta hommiin jos kanssasi lapsen haluaa, tai sitten ei oikeasti haluakaan jolloin sun on parasta lähteä menemään ja etsiä uusi kumppani. Lapsen voi tehdä yksin myös tyylillä, ei tarvitse alentua kortsuja puhkomaan tai vahinkoa odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhki kortsut neulalla. Toimii joka kerta.
Sairasta touhua ja tuollaisesta pitäisi pistää pitkäksi aikaa linnaan. En ymmärrä, miten naiset voivat suhtautua noin kevyesti toisen elämään...
Ensimmäinen provokommentti ja heti osu ja uppos. Pitää miettiä joku hyvä alotus.
Vierailija kirjoitti:
En ole siis syönyt pillereitä enää 4 kuukauteen ja mies tietää tämän, on alkanut varovaiseksi. Olen varma, että miehestä tulee hyvä ja rakastava isä kunhan tottuu ajatukseen. Olemme kolmekymppisiä, omistusasunto ja vakituiset työpaikat on kummallakin. Ja kun en minäkään enää nuorru niin minusta hyvä hetki on juuri nyt eikä "sitten joskus". Olen suunnitellut että ehkä pikku huppelissa ehkäisy unohtuisi mieheltä... Miten monille tuntuu sattuvan vahinkoja ja mulla sitten on noin huolellinen mies vaikka toivoisin vauvaa :/
Meillä akka lopetti pillerit eikä kertonut asiasta, vuosi meni ennenkuin tuli raskaaksi, lapsi kun syntyi alkoi akka täydeksi kusipää pihtariksi, enkä ikinä pääse siitä eroon lapsen takia.
Epäselvä ulosanti sinulla: Otsakkeessa annat ymmärtää, ettei mies halua koskaan lapsia,
ja myöhemmin korjaat: Mies haluaa lapsen, "sitten kun on sopiva hetki".
Mahdatko tietää itsekään, mitä mieltä miehesi todella on?
Vaikka olenkin nainen, niin nämä "kiristykset" (mitkä keinot otan käyttöön?) ovat
kuvottavia! No, sinähän olet jo ottanut keinot käyttöön: Lopettanut ehkäisyn tarkoituksellisesti.
Tehkää lapsi liittoonne yhteisymmärryksessä, ja jos se ei tule kyseeseen, sinun on etsittävä
kumppani, joka haluaa lapsia.
Älä kikkaile keinoilla, joilla se mahdollisesti syntyvä lapsi joutuu kärsimään.