Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin yksittäisenä ihmisenä tehdä, jotta tähän asiaan tulee muutos?

Vierailija
10.05.2016 |

Minun ja monen muun mielestä väkivalta- ja henkirikoksista saatavat tuomiot ovat Suomessa kohtuuttoman, käsittämättömän pieniä. Mitä voin yksittäisenä ihmisenä tehdä, jotta edistäisin muutoksen saamista noihin tuomioihin? Auttaisiko adressi asiaa? Auttoi ainakin vähemmistöjen asiaa ajaessa, ja myös pedofiilien tuomiot pidemmiksi-adressi pääsi eduskunnan käsittelyyn.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt mitä yksittäisenä ihmisenä voisin tehdä siihen, että ihmiset eivät sekottaisi pedofiilejä lasten hyväksikäyttäjiin

Vierailija
2/7 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän saisin ihmiset ymmärtämään että pidemmät tuomiot eivät ehkäise rikoksia vaan kuluttavat yhteiskunnan rahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt mitä yksittäisenä ihmisenä voisin tehdä siihen, että ihmiset eivät sekottaisi pedofiilejä lasten hyväksikäyttäjiin

Ööh? Aloituksessa mainittiin pedofiilien tuomiot? Tuomittu pedofiili on yhtäkuin lapsen hyväksikäyttäjä.

Vierailija
4/7 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä kansalaisaloitteen, ja jos se saa tarpeeksi allekirjoituksia se etenee eduskunnan käsittelyyn. Kansalaisaloitepalvelu ei sitten ole mikään adressit.fi, johon voi laittaa aivan päättömiä aloitteita vailla minkäänlaisia perusteita. 

Vierailija
5/7 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän saisin ihmiset ymmärtämään että pidemmät tuomiot eivät ehkäise rikoksia vaan kuluttavat yhteiskunnan rahoja.

Mitä uikutat? Paatunut murhaaja telkien takana loppuelämän estää uusia rikoksia.

Vierailija
6/7 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh? Aloituksessa mainittiin pedofiilien tuomiot? Tuomittu pedofiili on yhtäkuin lapsen hyväksikäyttäjä.

Miksi sitä pitää silti alleviivata? Vai puhutaanko raiskaustapauksissa erikseen heteroista tai homoista?

Vierailija
7/7 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisaisaloite.fi. Pankkitunnuksilla allekirjoitus. Aiheistasi on ollutkin aloitteita, ovatko menneet eduskunnan käsittelyyn, en tiedä. Mutta toki uudetkin aloitteet voi varmaan tehdä..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi