Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen tekeminen 20-vuotiaana on elämän suurin virhe.

Vierailija
10.05.2016 |

Eihän sitä silloin nuorena ja tyhmänä tajua. Parikymppisellä ei ole kestävää parisuhdetta, työpaikkaa saati henkistä kapasiteettia kasvattaa lasta. Kannattaa siis tehdä abortti ennen kuin on liian myöhäistä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä palsta on nykyään täynnä tällaista paskaa?

Vierailija
2/9 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei päde ainakaan mun kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohalla pätee.

Vierailija
4/9 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on päivä päivältä paskempia

Vierailija
5/9 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun Ikis

Vierailija
6/9 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ja kestää. Parasta.

Vierailija
7/9 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on päivä päivältä paskempia

Muistan, mitä tapahtui viime kesänä, kun koulut loppui. Palsta täynnä 15-vuotiaita, jotka haluavat, että niiltä kysytään jotain.

Vierailija
8/9 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ikis.

Vierailija
9/9 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä silloin nuorena ja tyhmänä tajua. Parikymppisellä ei ole kestävää parisuhdetta, työpaikkaa saati henkistä kapasiteettia kasvattaa lasta. Kannattaa siis tehdä abortti ennen kuin on liian myöhäistä.

Voi voi kuule.. Jos sinulla ei oikein ole ollut mitään pysyvää tuossa vaiheessa ja ikäänkuin iänpiikkin yrität laittaa epäonnistumistasi niin veikkaampa vaan, että aivan samalla lailla olisit asiasi sössinyt vaikka olisit lapsesi saanut 3 tai 4 kymppisenä....

Otsikossa puhut 20-vuotiaasta ja varsinaisessa tekstissä parikymppisestä.. No itse olen myös sitä mieltä, että ikä on tässäkin asiassa vain numero ja todelliset olosuhteet ratkaisee.. Itse sain lapsen kun olin juuri täyttänyt 21 vuotta ja minulla oli siinävaiheessa lähihoitajan tukinto suoritettuna työkokemusta takana (ei ns vakityötä, mutta hoitoalalla ihan sama, koska töitä saa aina), mieheni kanssa yhteinen omistusasunto ja muutaman vuoden minua vanhempi mieheni oli suorittanut arvostetun yliopistotutkinnon ja aloittanut työt vakityöpaikassa muutama kuukausi ennen lapsen syntymää... Eli meillä oli todellakin kaikki asiat järjestyksessä, niin että voitiin esikoisellemme tarjota turvallinen koti... Nyt on vuodet vierineet olemme edelleen onnellisesti yhdessä mieheni kanssa, 3 lasta ja omakotitalo...

Niin se vaan on, että toisilta onnistuu ja toisilta ei... Enkä kyllä koe, että me vanhemmat olisimme jostain jääneet paitsi. Tyyliin paria päivää ennen kuin ilmoittaa niin joku isovanhemmista tulee lapsia kaitsemaan niin pääsemme mieheni kanssa yhdessä vaikka ilta rientoihin jos mieli tekee... Muutama kerta vuodessa kyllä riittää, koska perheen kesken on paljon mukavampi viettää aikaa... Ulkomaan matkojakin on muuten tullut tehtyä. Että revippä siitä