Miksi naiset juovat itsensä tolkuttomaan humalaan?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat olla tasa-arvoisia - niin hyvässä kuin pahassa.
Melko surullista tuollainen. Alkoholin juominen on kyllä naisille sellaista sakset kädessä juoksemista, että tietäähän sen miten siinä aina lopulta käy.
No miten? On hauskaa? Krapula tulee?
Riippuu siitä mitä juo ja kuinka paljon,itse olen joskus kännissä kaatuillut kunnolla ja pyöräillyt ojien/pöpeliköiden kautta :D Ja herännyt ihan hirveän tyypin vierestä,se oli ehkä pahin.
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ymmärrä, että laittaudutaan: mietitään vaatteet, meikit ja hiukset - ja sitten loppuillasta hoiputaan räkä poskella hiukset hajalla. Todella vastenmielisen näköistä.
Ihmettelen ihan samaa. Hirvee laittautuminen ihan turhan takia, se on ihan se ja sama mitä on päällä kun viimestään loppuillasta vedetään kontaten.
Pitäisi olla jokin lääke tai mikä vain aine millä saa maksan kestämään. Kun tuo viina nyt on ainoa sallittu niin olisi ihan kiva että sitä kestää ottaa. Sama juttu oikeastaan kaikista sisäelimistä, joku rohto että kestävät rankankin juomisen.
Useammin olen miehiä nähnyt tolkuttomassa humalassa, ja silloinkin usein jotain pahaa tapahtuu. Eli kannattaisi ulottaa se kauhistelu molempiin sukupuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Useammin olen miehiä nähnyt tolkuttomassa humalassa, ja silloinkin usein jotain pahaa tapahtuu. Eli kannattaisi ulottaa se kauhistelu molempiin sukupuoliin.
Neitipoikien hommaa juoda pikkusievästi.
Jon juuri niin kuin haluan. Joskus tykkään olla kunnon kännissäkin. Olen aikuinen ihminen ja ei minua siitä tarvitse säälitellä, mitä itse päätän tehdä. Itsehän riskit ja seurauksetkin kannan, jos niitä tulee. Ei ole koskaan mitään pahaa kyllä näin nelikymppiseksi mennessä tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jotain pahaa tapahtuu :(
Miksi kukaan,mies tai nainen,juo itsensä tolkuttomaan humalaan?Koska on paha olla ja alkoholi auttaa siihen hetkellisesti.Se on kyllä totta,että maailmassa tapahtuu paljon pahaa koko ajan.
Ihme klisee tämäkin että ihmiset pääosin joisivat pahaan oloon. Itse en muista montaa kertaa elämässäni että olisin pahaan oloon juonut. Pääosin juon hyvään oloon ja saadakseni vielä paremman olon. Minä vaan tykkään kännistä, ja joskus tavallinen hyvä olo on ihan kiva vaihtaa riehakkaaseen humalaan tai shamanistiseen jurriiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan,mies tai nainen,juo itsensä tolkuttomaan humalaan?Koska on paha olla ja alkoholi auttaa siihen hetkellisesti.Se on kyllä totta,että maailmassa tapahtuu paljon pahaa koko ajan.
Ihme klisee tämäkin että ihmiset pääosin joisivat pahaan oloon. Itse en muista montaa kertaa elämässäni että olisin pahaan oloon juonut. Pääosin juon hyvään oloon ja saadakseni vielä paremman olon. Minä vaan tykkään kännistä, ja joskus tavallinen hyvä olo on ihan kiva vaihtaa riehakkaaseen humalaan tai shamanistiseen jurriiin :D
Näin juuri! Kännääminen on mukavaa. Ja minulla krapulakin on aika mukava olotila. Ei ole ikinä oksettanut, päätä särkenyt tai muuta, miellyttävän raukea zen-olotila vain.
Alkoholistit juovat pahaan oloon. Auttaa heitä hetkellisesti mutta eivät usko että se vain pahentaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
En näkisi tuota ensisijassa naisten ongelmana. Täällä missä asun näkee useammin humalaisia miehiä kuin naisia ja niitäkään ei usein.
Mutta kun asuin Suomessa siellä Espoossa saattoi olla keskellä viikkoa ja päivää humalassa niin miehiä kuin naisia.
Mulla lääkeiden kanssa kävi vahinko ja poliisit olivat viemässä jo putkaan. Jos tasapaino ei naisella toimi niin näköjään ensi oletus on känni.
Henkilökohtaisesti minusta sekä miehet että naiset ovat kaatokännissä yhtä vastenmielisiä.
N24
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla jokin lääke tai mikä vain aine millä saa maksan kestämään. Kun tuo viina nyt on ainoa sallittu niin olisi ihan kiva että sitä kestää ottaa. Sama juttu oikeastaan kaikista sisäelimistä, joku rohto että kestävät rankankin juomisen.
Kestää ne ihan loppuun saakka, ylipaino on elimistölle pahempaa kuin juominen.
Tämä ei tarkoita että juominen ei olisi paha,se on.
Kai se on samat syyt kuin miehilläkin. Ei riipu kännin vetäminen sukupuolesta....siis en syyt.
Ahdistukseen useimmiten kaatokännit vedetään.
Ja sitten tulee lisää paha ole.
Jos ei ole kovin ahdistu tulee, niin ei tarvi vetää överiksi.
Ja jotkut purkaa ahdistuksen muuten kuin päihteisiin.
Mutta syys on: poistostaaailmasta edes hetkeksi..
...pois tästä olotilasta ja maailmasta edes hetkeksi....sen takia juodaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kestää ne ihan loppuun saakka, ylipaino on elimistölle pahempaa kuin juominen.
Tämä ei tarkoita että juominen ei olisi paha,se on.
Ylipainoa ei ole mutta mistä sen tietää onko maksa rasvoittunut? Joo juominen on paha mutta eipä ole vaihtoehtoa. Absolutismi kuulostaa vaihtoehtona niin tylsälle että voisi vetää ranteet auki. Juon joka toinen viikonloppu ja kova viinapää niin paljon menee.
Mä ainakin aikanaan join aina lärvit siksi kun olen alkoholisti. Oli pakko, ainoa ajatus oli saada viinaa niin paljon kuin mahdollista. Ja mahdollisimman usein. Onneksi kuitenkin ne ajat on jo takana ja saan elää raittiina nyt.
Sitä en ymmärrä, että laittaudutaan: mietitään vaatteet, meikit ja hiukset - ja sitten loppuillasta hoiputaan räkä poskella hiukset hajalla. Todella vastenmielisen näköistä.