Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa taas kirppiksellä kulahtanutta tavaraa

Vierailija
10.05.2016 |

Vaatteet nimenomaan. Kova hinta ja nyppyä ja reikääkin löytyi. Yhtään parempi vaate jos oli, niin heti hintaa 10 e tai yli. Turha sanoa, että hakekaa köyhät kirppikseltä.

Paidoissa ei mitään väljempiä ollut vaan tiukkaa S kokoa ja lyhyttä M kokoa. Enpä sitten mitään ostanutkaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaakaan en ole hyviä löytöjä tehnyt, kun jotain vinttikomeron roskaa vain kaupataan.

Vierailija
2/11 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin tänään kirppikseltä Pomarin mokkanahkakävelykengät 7 eurolla. Todella hyväkuntoiset ja olen tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt parhaat löydöt nimenomaan kirppareilta enkä kaupasta. Guessia, Gantia, Hilfigeriä ja perus H&M höttöjä yms 1-7€ hintaan. En toki tiedä onko XS-vaatteille vähemmän kysyntää ja siksi löydän lähes aina helmiä. Koska parhaat vaatteet viedään niistä pöydistä yleensä heti. Aamusta on paras aika kirppistellä.

Vierailija
4/11 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon riippuu kirppiksestä. Minä käyn enää kahdella kirppiksellä, koska niissä on siistiä tavaraa kohtuuhintaan. Tänään löysin tunikan, jonka koko oli M, mutta mahtui hyvin minulle XXL-kokoisellekin! 3€ maksoi ja oli hyvässä kunnossa.

Vierailija
5/11 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi maanantaina ostin Filippa K:n lähes käyttämättömän merinovillaneuletakin ja perjantaina Marimekon lähes uuden mekon. Ei ollut nypyn nyppyä eikä reikiä.

Vierailija
6/11 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaa haavoihin nuo teidän jutut, kun vieläkin silmissä vilisee nyppyisiä, venähtäneitä verkkareita 3-5 euroa.

Vierailija
7/11 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä myyn parhaillaan hyvää ja halpaa. Mutta puolet melkein varastettu, että kiitos vain varkaille !

Vierailija
8/11 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin harmittaa kotikaupunkimme kirppareiden taso. Itselleni en yleensä kirppareilta mitään etsi, mutta lastenvaatteet haluaisin ostaa käytettynä. Ongelmani on varmaankin se, että haluaisin siistejä, jopa uuden veroista vaatetta, mutta edullisesti. Torista teen sitten useammin löytöjä. Kirpparilla verenpainettani nostaa muodottomaksi kulahtaneet perusketjuliikkeiden vaatteet, joista pyydetään hirveitä hintoja. Itse veisin sellaiset vaatteet H&M:n kierrätykseen. Ihmettelen usein sitä, kuinka ihmiset pyykkihuoltonsa hoitavat... Ehkäpä ne käsiini osuneet ovat jo olleet koko suvun lapsille käytössä. Alesta saa uusia samoilla hinnoilla! Hyvää tässä on se, että itse kauppaamani lastenvaatteet ovat menneet hyvin kaupaksi, kun myyn vain hyväkuntoisia vaatteita ja halvalla. Välillä olen onneksi osunut hyvän pöydän äärelle. Silloin samasta läjästä löytyy paljon hyvää vaatetta sopivaan hintaan.

Vierailija
9/11 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kyllä itkettää kirppareilla, just miten 8 kuvaili. Itse käytän lasten loppuun pidetyt vaatteet siivousriepuina, enkä tosiaan osta niitä lisää kirppareilta.

Vierailija
10/11 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen Suomea kierrellyt, niin Pohjanmaalla on siistejä ja laadukkaita vaatteita kohtuu hintaan. Helsingissä on eniten tyylillistä valinnanvaraa. Turun kirppiksillä olinuhjuisimmat vaatteet. Suomalaisten köyhtyminen alkaa näkyä kirppisten valikoimien tasossa.

Vierailija
11/11 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten se ihmisten nuukuus. Hyvät vaatteet annetaan sukulaislapsille ja rääsyt yritetään saada kaupan. Sellaisia monet, ettei niitä kehtaisi lapselleen pukea. Tyttöjen vaatteista en tiedä, kun niille ei käyttöä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän